kaian Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 I dag var vi fem, inklusive hyggelig ny mann, velkommen! Her legger vi bildene fra i dag. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Somebody's kids Somebody's kid Cute cat Veggkunst speilet i grafitti Så mange valg! Speil, speil på broen der... Tjukken er kastret. Og savnet. Har noen noensinne sett en sånn som virker?? 2 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Har noen noensinne sett en sånn som virker?? Joa, en gang på syttitallet Fin serie du har der, likte spesielt 1,2 og fem, sistnevnte var kanskje en tanke trang i utsnittet dog Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Rakk ikke å laste opp flere nå, kommer flere senere. Flotte bilder Kai! 2 Lenke til kommentar
kaian Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Har noen noensinne sett en sånn som virker?? Joa, en gang på syttitallet Hehe, ja den gang baserte jeg meg på sånne. Fin serie du har der, likte spesielt 1,2 og fem, sistnevnte var kanskje en tanke trang i utsnittet dog Takketakk! Ja, jeg gikk faktisk litt for nær Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Hyggelig tur som alltid. Denne gangen fikk jeg tatt litt bilder også! Edit: Link til bilder i større størrelse her. Endret 25. september 2011 av Bykatt 4 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Morsomt både speilbildet og grafitti-refleksjonen, Kaian. Begge bildene har så mange lag av refleksjoner at man må tenke før man ser hva som er "virkelig" og hva som er refleksjonene. RS Anna er festlig, GENtorly, men jeg tror jeg holder meg på land, takk. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Fikk lasta opp resten nå! Ble overraskende mange jeg ble greit fornøyd med, mtp at jeg såvidt tok opp kamera fra bagen. 3 Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Takker for et koselig treff i Oslos høstgater. Maraton for noen, rusletur for andre. Kommer med første "pulje" av bilder nå, så kommer jeg tilbake med neste pulje om ikke så altfor lenge. Fartsholder 3:15 Kaian er akkurat ferdig med en noe omdiskutert fotografering, GENTorly blir det neste offeret or hans sterke blitz. Hvor er gutten/jenta som skulle hatt dette på og med seg? Christian Krogh aka "FAT BASTARD..." leggings kaian, alltid like fotogen. Og selvfølgelig med det hendige Fujifilm FinePix X100. Hadde nok vært greit med noe så lite å hendig en gang i mellom. 2 Lenke til kommentar
cagloe Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Hei Takk for fin tur, blir gjerne med på flere etterhvert! 2 Lenke til kommentar
kaian Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Steike så mye fint dere har tatt alle sammen. Mine fineste var en godt bevart hemmelighet, men i går fikk jeg filene fra Parkteateret, -der jeg fikk prøve Bykatt's Voigtländer 25mm f/0.95, og det smakte fugl... Bykatt k-h-s GENTorly Cagloe 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 nå ser jeg iallefall hvordan nye fjes ser ut. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Ser at jeg har glemt de siste bildene mine i fra treffet. Men de finnes hær : http://knuthsolberg.smugmug.com/Akam/Fototreff-25092011-marathon/19199205_2xsznP#1496836214_dhMmzNL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå