lceman™ Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) -Historen bak HW-rekka er for min del litt fjern, det eneste jeg vet er at den har iallefall eksistert siden TG04, og den har vært organisert av meg siden TG08. -HW-rekka er et tilbud for forumbrukere som synes det høres koselig ut å sitte sammen med andre forumbrukere på TG. -HW-rekka er ikke offisielt arrangert av HW.no. -HW-rekka vil (i første omgang) bestå av 144 plasser, altså to rader à 72 plasser på tvers av skipet. -De to radene sitter med ryggen mot hverandre. -HW-rekka har som oftest blitt omtrent midt i Vikingskipet. -De to radene referes til som Rad A og Rad S, hvor Rad A er med ansiktet vendt mot inngang/utgang/resepsjon/kafeteria-området. -Vi opererer også med Side F og Side Y, hvor side F er den sida av midtgangen hvor inngang/utgang befinner seg. Å bli en del av HW-rekka vil naturligvis kreve at du, når billettsalget starter, kjøper en billett til The Gathering 2012. Videre må også jeg, eller en annen person jeg utnevner, settes som seater for din billett på www.geekevents.org, nærmere informasjon kommer når dette er aktuelt. Det vil i år, som de to-tre siste åra foregå på den måten at dere organiserer dere i grupper, og jeg mottar en påmeldingsmail fra kontaktpersonen for gruppa. Kontaktpersonen for gruppa er den eneste jeg ønsker å kommunisere med. Nytt av året er at samtlige tidsfrister jeg bestemmer meg for er så endelige at det gjør vondt, dette fordi utakk er verdens lønn. Endret 5. april 2012 av lceman™ 2 Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Seatmap: Påmelding: Påmelding skjer per mail til: [email protected] Organiser dere i grupper dersom det er noen av dere som skal sitte ved siden av hverandre/på samme hylle, og overlat til en person i gruppa å opptre som kontaktperson overfor meg. Gruppeleder sender meg da en mail med følgende informasjon: -Fullt navn, HW.no-nick og Geekevents-nick på alle medlemmer i gruppa (dersom dere skal ha med folk som ikke er medlem på forumet utgår naturligvis HW.no-nick...). -Omtrent hvor dere i henhold til mitt flotte oversiktsbilde i førstepost vil sitte, f.eks: "Rad A, Side F, klint inntil midtgangen." Antall påmeldte: 48 Iceman™ Butsejente TheMartine blackbrrd InZaneAga InZaneAga2 InzaneAga3 InZaneAga4 Henrik™ Henrik™2 Xito Zacher Glennm95 TøseGuri Tor909 Nopros Utropstegn Wizlee Knut Knudsen Nopros2 Nopros3 Nopros4 Nopros5 Nopros6 Nopros7 Nopros8 Nopros9 Nopros10 Nopros11 Nopros12 Nopros13 Nopros14 Nopros15 Nopros16 Nopros17 Nopros18 Nopros19 Nopros20 Nopros21 Nopros22 cecilieasp Nabbskalle matsnergaard Palex abeing Endret 29. mars 2012 av lceman™ 1 Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg skal bli med neste år også, denne gangen blir broren min med. Vi har planlagt å bygge en hylle, og i den tenker vi å lage et feste til banneret. Så hvis noen kan lage et tilsvarende feste i deres hylle, kan vi sitte rygg mot rygg, og banneret kan henge på tvers av rekken. Vi kommer til å lage retulerbart feste, slik at vi kan flytte det både i høyden og lengden. Tror det skal bli ganske fleksibelt da. Ser frem til å ha en HW-rekke med banner neste år Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Tidlig ute, Iceman! Lover godt. Lenke til kommentar
NightRaven Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Gleder meg sykt mye allerede! 1 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Jeg vil også reservere meg innleggsplass her på førstesiden. Ai ai, de uante mulighetene som ligger i akkurat denne posten! 2 Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 Tidlig ute, Iceman! Lover godt. Jepp, skikkelig travelt har jeg hatt det Men da var iallefall Kraftwerk borte, og noe informasjon på plass i førstepost *host* klipp *hark* og lim *host* Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hvorfor er det spørsmålstegn i trådtittelen? Er det liksom usikkert om det blir HW-rekke? Er det usikkert om året er 2012? Er det usikkert om HW-rekka skal være på TG 2012 eller på HadeLAN? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2011 Hvorfor er det spørsmålstegn i trådtittelen? Er det liksom usikkert om det blir HW-rekke? Er det usikkert om året er 2012? Er det usikkert om HW-rekka skal være på TG 2012 eller på HadeLAN? Det er for å forvirre fienden. 2 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Men det er vel ingen på TS-rekka som kan å lese uansett? 2 Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2011 Det var det jeg kom på nå, så da er det endret. Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Kommer dere til å bruke egne switcher eller noe slikt? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Kommer dere til å bruke egne switcher eller noe slikt? Hvorfor skal vi gjøre det? vi har mer en god nok hastighet med det vi får fra TG. I år var problemet mitt at HDD mine ikke fikk skrevet/lest raskt nok klarte aldri å makse linja Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Tenkte vel egne trådløse routere, eller glem det. Var et forferdelig dårlig spørsmål Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Kommer dere til å bruke egne switcher eller noe slikt? Hvorfor skal vi gjøre det? vi har mer en god nok hastighet med det vi får fra TG. I år var problemet mitt at HDD mine ikke fikk skrevet/lest raskt nok klarte aldri å makse linja Hvis noen vil ha flere enn et nettverkssuttak til f.eks Playstation eller Xbox? Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Muligens jeg er med i år og. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Damn straight. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Når skal vi få sånn flott hjemmeside med animasjoner som TS-rekka har? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg er med i år og. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå