Gå til innhold

CC: 20.09.11 Arsenal v Shrewsbury, Ashburton Grove


Xanman

Anbefalte innlegg

20.09.2011

Arsenal - Shrewsbury

Carling Cup

20:45 @ Ashburton Grove

 

gun__1290184076_miyaichi_ryo.jpg

 

Forventet startoppstilling:

 

Lukasz Fabianski

Carl Jenkinson - Johan Djourou - Ignasi Miquel - Kieran Gibbs

Francis Coquelin - Emmanuel Frimpong

Alex Chamberlain - Ju Young Park - Yossi Benayoun

Marouane Chamakh

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hjemmekamp mot Shrewsbury, ja! Vinner vi ikke denne begynner jeg sånn seriøst å spekulere hva som skjer i klubben.. Tror faktisk vi kommer langt i ligacupen i år (men da må de beste lagene ryke ut tidlig, som i fjor).

 

Fabianski

 

Jenkinson - Djourou - Miquel - Santos

 

Frimpong - Coquelin

 

Chamberlain - Ramsey - Miyaichi

 

Park

 

Benayoun kommer garanter til å spille, men dette er laget jeg håper på.

 

 

7 av disse 11 kommer garantert til og spille.

 

Pangtips: 5 - 0

Lenke til kommentar

Tror vi skal klare å avansere ganske lett. Lag fra lavere divisjoner kan ofte overraske på egen bane, men jeg har vanskeligheter for å se at vi taper mot et League 2-lag på Emirates. Jeg tror den labre innsatsen til noen av førstelagsspillerne kommer til å motivere våre sultne unggutter til å gi litt ekstra. Chamberlain kan for eksempel ta et gigantisk steg mot førstelaget vårt dersom han imponerer i morgen, med tanke på at Gervinho er den eneste kantspilleren vår som faktisk har imponert siden sesongstart.

 

var det ikke denne kampen som ikke ble vist på tv? Blir den vist på arsenal tv da?

Arsenal Player sender kampen i reprise noen minutter etter at den blir blåst av. Håper det blir mulig å finne en stream et eller annet sted.

Lenke til kommentar

Endret litt på lagoppstillingen:

 

Lukasz Fabianski

Carl Jenkinson - Johan Djourou - Ignasi Miquel - Kieran Gibbs

Francis Coquelin - Emmanuel Frimpong

Alex Chamberlain - Ju Young Park - Yossi Benayoun

Marouane Chamakh

 

Wenger har hintet til at han vil bruke Park som hengende spiss. Blir spennende å se hvordan det fungerer.

 

Edit: Santos er visst ikke med i troppen. Spennende med Aneke, Boateng, Martinez, Özyakup, Ryo, Watt og Yennaris på benken. Håper spesielt at Aneke, Ryo og Ozzy får noen minutter.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Er Mannone skadet?

Tror det, men Fabianski hadde garantert blitt prioritert uansett.

 

Tviler sterkt på at Park starter på midtbanen.

Tror som sagt at han starter som hengende spiss, men jeg ser at det kan misforstås ut i fra formasjonen jeg har satt opp.

 

Ja, men siden Martinez også er i troppen tenkte jeg på. Shea er vel også foran i køen?

 

Som i 4-4-2? Det kan godt henne det, men synes det er merkelig å endre formasjon i en kamp der vi stiller med reserver. Kanskje Wenger vil se hvordan det fungerer...

Lenke til kommentar

Ja, men siden Martinez også er i troppen tenkte jeg på. Shea er vel også foran i køen?

 

Som i 4-4-2? Det kan godt henne det, men synes det er merkelig å endre formasjon i en kamp der vi stiller med reserver. Kanskje Wenger vil se hvordan det fungerer...

Aha, da henger jeg med. Shea er på utlån, men hvis ikke hadde han nok vært på benken, i og med at han har mer erfaring. Martinez er dog det klart største talentet av dem.

 

Det er egentlig ikke så veldig stor forskjell på 4-2-3-1 og 4-4-2 med hengende spiss. Tror det skal gå greit.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Skammer du deg over "Emirates Stadium" siden du alltid skriver Ashburton Grove, eller?

Har jeg ikke oppklart det et par ganger før? :p

 

The stadium name is often colloquially shortened from "Emirates Stadium" to "The Emirates", although some supporters continue to use the former name "Ashburton Grove" or even "The Grove" for the new stadium, especially those who object to the concept of corporate sponsorship of stadium names. This discrepancy between official and unofficial names is similar to the manner in which Arsenal's former ground, Arsenal Stadium, was almost universally referred to as "Highbury" by supporters, the media and the club itself.
Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...