Jockstrap Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Hva mener dere? er dette den rette tiden å binde studielånsrenten? Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Hva mener dere? er dette den rette tiden å binde studielånsrenten? Nå er ikke jeg noe ekspert på området, men det er jo spådd nå at renten kommer til å være lik i hvertfall det neste (halve)året. Så, jeg vet ikke helt jeg Lenke til kommentar
KS Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Du får spørre på nytt etter 1. oktover, da vet vi hva Lånekassen vil tilby Endret 20. september 2011 av KS Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Hegnar er i hvert fall en sterk tilhenger av å binde boliglånsrenten. Om det lønner seg vet man ikke før bindingstiden er over. For tiden tror forståsegpåere at renten vil være ganske lav i noen år framover. Men eksperter har tatt feil før. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Alle eksperter jeg har lest om (Dagens Næringsliv) sier at man ikke skal binde dersom man tåler en renteøkning. Husk at hvis man binder får man heller ikke være med på bunnturene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå