Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kamptråd: Brann vs Haugesund

Brann89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjerpings Brann. Nå må vi gi f... med å tulle oss bort i starten! Hadde vi ikke sovnet i starten av kampene, så kunne vi vært på gullplass!

Må alle jævlene fra Haugesund brenne!!!!For noen tragiske folk! Patetiske haugesundere uten tilskuerkultur og uten tradisjon...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

gustav:Du ødelegger ett helt fint angrep der!

han tar ballen! Dette innlegget skulle da ha kommet inn i det forrige!

ONSIDE!!!!

Ojo for faen!

Gutter:Han skal ikke ha ballen, så jeg regner med dere har kontroll!

Dommer:gi tilsnakk. de der etterslengerne må du slå hardt ned på!

oooh, det der er nært!

Han skal for faen ikke komme så nært!skjerpings!

Bra gutter! De skal ikke få slå fritt en eneste gang!

HVEM I HELVETE HAR HAN DA?!?!?!?!?!Han har ikke lov å komme igjennom slik! Ta dere sammen for helvete! Du er back Sævarsson!!!!! hva faen gjør du?!?!?!?! vil dere at de skal score? nei så skjerpings da!!!!

Hva faen gjør du korken? du er mer enn god nok til at det ikke skal skje! forbanna tulling!

Hva er det som feiler kommentatoren? ren skulder! han bør få seg en ny jobb. Grindheim er en tulling, så det overrasker ingen at han mener at det skulle ha vært straffe...

Obstruksjon mot Holmvik! den var stygg.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Har ikke rett til å løpe ned folk selv om skulderen er der :oOg som vi så på den siste reprisen der så var foten iveien der.

jojo, jeg regner med at folk som vil det verste gjerne ser det på sin egen måte...

Bombe.En Brannspiller kunne satt seg oppå en Haugesundspiller å slått han til blods, men du ville fremdeles nektet på at det skulle vært dømt noe på det.

Selv om du gjerne ville hatt en feilaktig idømt straffe, betyr ikke at jeg vile benektet de mest soleklare situasjoner.

Hvem faen har ansvaret for Djurdic der da?!?!?!?!?!?!Får Sævarsson kort skal nr. 23 ha det og! så ikke situasjonen med Sæv, men det der er latterlig dømming! hvem var han tullingen som henger seg i Grorud og som vil ha straffe? håper ikke at dommeren lar seg lure slik...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Jo. Du gjør jo det hver eneste gang det er kamp. Det skulle vært straffe. Enkelt og greit.

nei, det gjør jeg ikke. og nei, det var ikke straffe.

"gjerne ser det på sin egen måte..."Er iallefall ikke alene om det ^^

i denne situasjonen så...

taklingen på Gustav derimot skulle det vært blåst på. og Søderlund overspiller så mye der at ikke ligner grisen...

hvem er den til da Bentley????

Se hvordan de holder Bentley på kanten Berntsen!

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...