appelsinbrus Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Lasta ned Red Faction Guerilla i går, og skulle teste det i dag. Hakka veeeeldig når jeg først prøvde det, så skrudde ned all grafikk på det laveste. Gikk bedre, men hakket fortsatt for mye til at det var mulig å spille skikkelig. Kom til å tenke på at det er en stund siden jeg har tatt vekk støv fra vifta, så gjorde det. Dette er for øvrig ikke originalvifta, for den kvelda. Kjøpte en ny på Ebay som har funka utmerket siden jeg fikk den. Fjernet alt støv, var forsiktig så jeg ikke tok i noe jeg ikke burde ta i, satte på dekselet, og ingen ting skjer. Vanligvis trykker man bare lett på knappen for å starte, men nå må jeg holde på-knappen inne i et par sekunder før den slår seg på. Ingen forskjell om jeg kjører bare med batteri, bare med lader, eller med både lader og batteri i; maskina blir stående i en loop, der den slår seg på, tester vifta (antar det er det den gjør, den har alltid gjort det), for så å slå seg av. Så går det et sekund eller noe, så slår den seg på igjen før den nok en gang slår seg av. Slik står den. Av og på. Noen ganger prøver den bare et par ganger før den gir seg, andre ganger ser det ut til at den kunne slått seg av og på aldri så lenge om jeg ikke hadde slått den av. Noen forslag til hva det kan være? Dette er fryktelig merkelig, for jeg har åpna maskina en haug med ganger før uten å ha fått det minste problemer. Kan også legge til at jeg nok har åpnet en del flere laptoper enn den gjennomsnittlige person. Har aldri støtt på dette problemet før. Kjører forresten Vista, og slo av automatiske oppdateringer samme dag som jeg fikk maskina. Endret 11. september 2011 av appelsinbrus Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Heisann. Hadde lignende problemer med en 5920G, hvor en resett av bios hjalp. Kommer du inn i bios? Ser du noe på skjermen? Du kan prøve og resette bios på følgende måte: 1. Ta ut batteri og lader. 2. Hold nede powerknappen i ca ett minutt. 3. Sett inn batteriet, og prøv og start opp. Om dette ikke fungerer, så hjalp ikke bios resetting. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Funka ikke å resette på den måten. Ser ikke noe på skjermen, den restarter for fort. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Andre forslag, btw? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå