Evil-Duck Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Min a3 1,9 TDI 8p! Kjøpte meg en a3 1,9Tdi i mai i år har skjedd litt med den siden da , spesielt på anleggs fronten så tenkte jeg kunne lage en liten worklog/showcase her på forumet og ikke bare på VACN (for de som har sett den der) slik jeg kan dele den med venner og bekjente som ikke er medlem av VACN først kan jeg oppsumere anlegget som består av følgende komponenter:head unit : Kenwood KIV-700 LinkFront høytalere : Focal K2 165KR2 LinkHøytalere bake : Focal K2 165KRC linkForeløpig monoblokk : Cadence F-700 link (selges!)Monoblokk som er kjøpt og skal inn etterhvert : FOCAL FP1.800LE Link4 kanals forsterker til høytalere : FOCAL FPS 4.160 LinkMidlertidig subb : Cadence Xenith 2x12" LinkSubb som er kjøpt og skal inn så snart kasse er bygd : Focal 40KX linkEffektbatteri : Stinger SPP680 LinkDet som gjennstår for anlegget i bilen nå er å bygge om bagasjeromm. Skal bygge opp gulvet og legge et plexi glass midt på gulvet der forsterkerenne skal ligge rett under og vise seg litt frem , videre skal jeg ha en kasse til 16" focalen som er like høy som seteryggen, og denne skal gå et stykke bak slik det på en måte blir en liten hattehylle. Kassen skal og bygges slik at den går i ett med veggenne i bagasjerommet og trekkest i likt stoff slik det neste ser ut som den skal være der.Ellers er andre mods som er gjort litt diverse LEDs her og der , Xenon i grøftelys , MY11 baklykter , 19" BBS Replica felger av noe slag , Fiklet litt med motorstyring , sort emblem fremme og sikkert en del annet jeg ikke helt husker.Fremtidige planer er : Få på lamin-x gunsmoke på front og grøfte lys , lakere krommen på grillen svart og etter EU kontroll få satt på justerbart senkesett.BILDER !Slik så bilen ut når jeg kjøpte den , ikke værst utgangspunkt egentlig Fikk i LED pærer i grøftelys , gjør egentlig en stor forskjell!Fjernet litt diverse emblem og slikt bakeog festet på en DOPE sticker (litt delte meninger om denne , men jeg liker den!)steminingsbilde ^^Så starter galskapen ! i det småNy spiller : og subberXenon i grøftelys Der var alt av komponenter som skal være i dørenne kjøpt innrøsker ut interiøret og setter inn høytaleresjult batteri Delefiltere og forsterkereNye baklykter ! fra 2011 mod. a3 og sort emblem Endret 30. mai 2014 av Evil-Duck Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Velkommen hit! Som sagt tidligere, meget pen bil! Du vil fort merke at worklog-seksjonen her er "litt" roligere enn på VACN. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 Velkommen hit! Som sagt tidligere, meget pen bil! Du vil fort merke at worklog-seksjonen her er "litt" roligere enn på VACN. Hehe , jo kan tenkte meg det! la den vel egentlig bare mest ut her da jeg fikk en forespørsel fra noen som ikke er medlem i VACN om en worklog for steroen i bilen , og da alle kan kome inn hit og lese tenkte jeg det var like greit å bare lage en kopi av showcasen jeg har på vacn Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Flott at det kommer flere inn her, det trengs! Få litt mer trafikk, så blir det ganske bra her igjen på diskusjon.no også Og selvsagt, fin bil! Endret 12. september 2011 av AnaXyd Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Da var det lille prosjekte mitt i bagasjerommet ferdig ble selv VELDIG fornøyd! skal et plexi glass der hullet er , har bare ikke fått tak i enda Endret 22. september 2011 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Enkelt og greit. Jeg likte det! Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 (endret) takker ble som sakt meget fornøyd selv ! Nå bare spiller jeg på og koser meg å venter på subben skal spillest inn før jeg deiser opp gainen på forsterkeren noe ^^ slik ser det ut på baksiden , bak seteryggen , ikke spesielt pent , men her skal da ingen se uansett og Monoblokken Endret 23. september 2011 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå