tnViking Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Kommentar tråden til gxCMS - Neste store CMS?? Link til loggen:showtopic=1373643 Lenke til kommentar
y0y0y Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Hvor blir det av den? Lenke til kommentar
tnViking Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Beklager, har hatt en liten ferie Men starter nå igjen Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Vil gjerne se bilder. Ser at du har lagt ut kildekoden men ikke alle som har en php stack klar. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Veldig interesant! Er selv i planleggingsfasen av et CMS, som, hvertfall på papiret, skal kunne holde orden på min blogg, mitt galleri og min nettside, alt i en. I tillegg skal galleriet være en standalone-pakke, men kommunisere med CMSet, slik at man har mulighet til å sette opp et galleri uten å sette opp en nettside. Kommer til å følge dette prosjektet videre. Jeg håper på å få se bilder og at du skriver litt om hvordan du løser ting, hvordan du grupperer innhold i databasen og slikt. Endret 2. november 2011 av Håvard Lenke til kommentar
tnViking Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2011 Oppdatert allt på GitHub til siste versjon Skal prøve å oppdatere ofte !! Lenke til kommentar
tnViking Skrevet 14. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2011 Nå oppdaterer OFTE, Har fått installert GitHub appen på maccen slik at jeg slipper terminalen bare for å oppdatere ett par ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå