bellavista Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Hei! Søker etter gode kremer som fjerner hår effektivt i ansiktet. Eller piller vist det finnes. Har fått harde hår i ansiktet, og må nappe de ut hver eneste morgen. Begynner å bli ganske lei, får sjegg og bart vist jeg ikke fjerner hårene med pinsett. Er en gutt på 14 år, og INGEN på hele trinnet har fått mørke hår i ansiktet. Og søker etter gode tips som kan hjelpe meg i hverdagen. Har ikke lyst til å barbere meg, fordi da blir hårene bare enda mørkere når de kommer ut igjen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 1. Det er helt naturlig å få skjeggvekster i ansiktet. Du fjerner dette ved å barbere deg selv. Spør din far eller lignende om hvordan. 2. Barbering påvirker ikke skjeggvekst i det hele tatt. Skjeggveksten kommer fra innsiden av kroppen, og bryr seg ikke i det minste om hva som skjer med de døde cellene (håret) som er på overflaten av huden. 1 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Synes kidsa det er flaut å være den første med skjeggvekst nå da? Mitt eneste råd er å ta en tur innom apoteket eller spørre legen din om nærmere ekspertise. Lenke til kommentar
Martinis5 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 selv misunner jeg de som kan begynne med høvelen på andre steder enn nedentil Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Synes kidsa det er flaut å være den første med skjeggvekst nå da? Mitt eneste råd er å ta en tur innom apoteket eller spørre legen din om nærmere ekspertise. Hehe ja tengte det samme. Back in my days så var det awesome å få skjegg! Bare ta deg en shave, det påvirker ikke veksten. Det er bare en myte. Napping av skjegg hver dag hørest ut som et helvett faktisk Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Sønnen min på 14 har barbert seg flere ganger og det er flere i klassen hans som har begynt å få skjeggvekst, så du er ikke alene. Vær stolt over at du begynner å utvikle deg til å bli en mann. Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Men å husk å bruk skum/krem. Eller så kan det være ganske så jævlig, skyll barberbladet og trynet ofte! hilsen 15 årig gutt Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Barbering ja, gå på butikken kjøp deg et sett av det billige gilette slaget, så gjør du det 1 gang i uken eller så. Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 jeg gjør det vanligvis 2 ganger i uka Men i en annen tråd så er dette (iflg denne tråden) sønnen til en mor som har hacket morens bruker så tror ikke "hun" er så keen på svar (idk hvorfor jeg svarte) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hacket morens bruker? Jeg mistenker at "hacker" er litt feil ord å bruke her. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Gilette - the best a man can get? Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Låne uten å spørre da... Btw gilette the best a man can get, venus er lagd av gilette Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Selv om de også lager damegreier, er det ikke dermed sagt at de ikke er det beste for en mann også.. Men slagord er slagord, og ikke alltid virkelighetsnært.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå