tomsi42 Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Broen over elven Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Fint motiv og utsnitt, kanskje enda bedre i farger. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Fint motiv og utsnitt, kanskje enda bedre i farger. Takk for kommentar. Det var såpass slapp himmel når jeg tok dette, at fargene er noe slappe, så jeg syntes s/h ble bedre. Men her er en fargeversjon: (Du må via "kommenter i forumet" for å se den). Endret 29. august 2011 av tomsi42 Lenke til kommentar
Ketil Solberg Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Fint motiv dette, komposisjonen sitter bra. Bladene som dekker for venstre side av broen stenger kanskje noe for dybdefølelsen i bildet? Opplever det som litt kontrastfattig når det først er S/H, kunne tenkt meg å se det med mer "smell"(i mangel på et bedre ord) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Fint motiv dette, komposisjonen sitter bra. Bladene som dekker for venstre side av broen stenger kanskje noe for dybdefølelsen i bildet? Opplever det som litt kontrastfattig når det først er S/H, kunne tenkt meg å se det med mer "smell"(i mangel på et bedre ord) Det er nok riktig at bladene stenger gor dybdefølelsen. Men det er treet på venstre gjør bildet, synes jeg Litt mer smell i S/H? Værsågod - tør ikke å ta i mer, da rekkverket gror igjen. Lenke til kommentar
Ketil Solberg Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Fint motiv dette, komposisjonen sitter bra. Bladene som dekker for venstre side av broen stenger kanskje noe for dybdefølelsen i bildet? Opplever det som litt kontrastfattig når det først er S/H, kunne tenkt meg å se det med mer "smell"(i mangel på et bedre ord) Det er nok riktig at bladene stenger gor dybdefølelsen. Men det er treet på venstre gjør bildet, synes jeg Litt mer smell i S/H? Værsågod - tør ikke å ta i mer, da rekkverket gror igjen. Enig i at treet gjør mye av bildet, tenkte mer på bladene fra det som akkurat dekker toppen av rekkverket til høyre. Mener ikke at man skal drive beskjæring i forkant altså, det var bare en observasjon Syns siste versjonen hevet et bra bilde enda litt til Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Enig i at treet gjør mye av bildet, tenkte mer på bladene fra det som akkurat dekker toppen av rekkverket til høyre. Mener ikke at man skal drive beskjæring i forkant altså, det var bare en observasjon Slik å forstå. Jeg var en tur innom samme sted i går; og konklusjonen er at en hagesaks er løsningen Syns siste versjonen hevet et bra bilde enda litt til Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg