morgan_kane Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Hei, Lurer på om man må ha kinect til forza 4? Ser at det er på tilbud på elkjøp. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Man må ikke ha kinect for å spille forza 4 nei Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Okei Er det noen fordeler å ha kinect da? Lenke til kommentar
noxside Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Okei Er det noen fordeler å ha kinect da? "headtracking" er vel det eneste jeg kommer på altså, du kan snu hode ditt for å se rundt og til sides i biln når du kjøre. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Head tracking - Kameraet beveger seg etter hodebevegelsene dine. Motion controls - Du kan kontrollere bilen og autovista mode med hendene dine Meny integrasjon - Voice activation og håndbevegelser. Alle funksjonene er 100% valgfrie. Lenke til kommentar
Populært innlegg morgan_kane Skrevet 21. august 2011 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 21. august 2011 Okei Er det noen fordeler å ha kinect da? "headtracking" er vel det eneste jeg kommer på altså, du kan snu hode ditt for å se rundt og til sides i biln når du kjøre. Hvis jeg snur hode, da ser jeg jo ikke lenger skjermen 11 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Hvis jeg snur hode, da ser jeg jo ikke lenger skjermen Hehe. Det einaste eg kjem til å bruke kinect til blir nok autovista. Gledar meg til å teste det, samt å høyre på dei vittige kommentarane frå Jeremy Clarkson! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Okei Er det noen fordeler å ha kinect da? "headtracking" er vel det eneste jeg kommer på altså, du kan snu hode ditt for å se rundt og til sides i biln når du kjøre. Hvis jeg snur hode, da ser jeg jo ikke lenger skjermen Du vrir litt på hodet, så blir bevegelsen ingame større, tenk på det som aktivere en bryter, så lenge du vrir litt på hodet, fortsetter det å snu ingame. (antar jeg). Det er ikke VR det er snakk om, det vil det aldri bli med statisk skjerm..(dessverre vil mange si ) Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) Dersom det fungerer som TrackIR, vil det bare forsterke hodevevegelsen din. Du vrir hodet litt, spillet vrir kameraet en del mer. Vil du vri blikket mer, vrir du litt til på hodet. Ingen "bryter" altså. Øynene har du selvsagt festet på skjermen, og du vrir aldri hodet mer enn hva som er behagelig. TrackIR fungerer strålende (litt tilvenning kreves). Det store spørsmålet er om Kinect klarer å plukke opp like små bevegelser, min erfaring er vel at det kan bli en utfordring. Vi får se, for min del kunne de godt lagt droppet Kinect og lagt ned arbeidsinnsatsen på f.eks. dynamisk vær. Endret 22. august 2011 av Aasgaard 1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Tenkte på en bryter som, når aktiv, kontinuerlig effektuerer en bevegelse. men ettersom man sannsynligvis har forskellig hurtighet på bevegelsen alt etter hvordan man beveger hodet, så var vel det en dårlig forklaring... uansett, Vil tippe det fungerer som TrackIR ja. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 http://www.youtube.com/watch?v=DJgMRjpAcOM Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 http://www.youtube.com/watch?v=BiewYJbUDF8&feature=related Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Poff, der forsvant 14 innlegg. Hold dere til emnet! Det var absolutt ingen grunn til å starte en «mitt spill er bedre enn ditt spill»-krangel her.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Lurer på en second kinect til forza 4... har en på vegg men trenger en på topp av led tv med en tv brakett ... head tracking er spennende, har trua på å se litt lengre inn i svingene er en fordel .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå