Gå til innhold

Forza 4, må man ha kinect?

morgan_kane

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei :) Er det noen fordeler å ha kinect da?

"headtracking" er vel det eneste jeg kommer på :p altså, du kan snu hode ditt for å se rundt og til sides i biln når du kjøre.

Hvis jeg snur hode, da ser jeg jo ikke lenger skjermen :p

Du vrir litt på hodet, så blir bevegelsen ingame større, tenk på det som aktivere en bryter, så lenge du vrir litt på hodet, fortsetter det å snu ingame. (antar jeg). Det er ikke VR det er snakk om, det vil det aldri bli med statisk skjerm..(dessverre vil mange si :) )

Lenke til kommentar

Dersom det fungerer som TrackIR, vil det bare forsterke hodevevegelsen din. Du vrir hodet litt, spillet vrir kameraet en del mer. Vil du vri blikket mer, vrir du litt til på hodet. Ingen "bryter" altså. Øynene har du selvsagt festet på skjermen, og du vrir aldri hodet mer enn hva som er behagelig. TrackIR fungerer strålende (litt tilvenning kreves). Det store spørsmålet er om Kinect klarer å plukke opp like små bevegelser, min erfaring er vel at det kan bli en utfordring. Vi får se, for min del kunne de godt lagt droppet Kinect og lagt ned arbeidsinnsatsen på f.eks. dynamisk vær.

Endret av Aasgaard
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tenkte på en bryter som, når aktiv, kontinuerlig effektuerer en bevegelse. men ettersom man sannsynligvis har forskellig hurtighet på bevegelsen alt etter hvordan man beveger hodet, så var vel det en dårlig forklaring...

uansett, Vil tippe det fungerer som TrackIR ja.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...