bareanton Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Tomhet v2 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 For meg og min subjektive smak så har du her antagelig gjort det jeg selv ville endt opp med - synes behandlingen kler motivet og at resultatet er bra. Hyggelig å få det som man vil i blant Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Ypperlig...og dette ble i mine øyne veldig så mye bedre enn det på linken...har du plass på veggen...ja da er det vel ikke noe å lure på det..få det opp;) Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 19. august 2011 Forfatter Del Skrevet 19. august 2011 Jeg likte også resultatet. Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Kanskje det kommer på veggen en gang, men ikke akkurat nå. Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Synst bildet er croppet litt for trangt. Hadde vert bedre med mer luft rundt... Men det er vel en grunn til det. Gjør seg absolutt best i sort/hvitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg