AnonymDiskusjon Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Hei. Igår kveld fikk jeg tics/rykkninger på høyre øye, og jeg har det ennå. Føles som om øyet beveger seg. Er det farlig å ha det såpass lenge, har hatt det cirka ett døgn nå. Takk Postet av anonym: 9379436df7944abe9de8fbf0fd7bbe8e 1 Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Jeg får rykkninger/laemus rundt øyet, typisk mellom øyebrynet og ytre øyekrok (ikke mot nesen) når jeg er stresset over tid. Kan vare en dag eller to, så går det bort. Hadde øyet beveget seg ville det vel påvirket synet? Gjør det det? Lenke til kommentar
leorat Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 har hatt det selv, men da gikk det over innen 24timrt, altså ganske fort! med mindre det er veldig smertefullt eller veldig plagsomt, så drøy en to- tre dager før du drar til noe lege! Lenke til kommentar
vidor Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Det enkleste er å ta en multivitaminpille, men dette kommer som regel av selen-mangel. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Det er "leamus" som det kalles. Meget plagsomt, men ufarlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå