runawaydoffen Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Skal til USA i begynnelsen av september og lurer på om det går an å bruke visa electron i USA. Vil helst slippe å ta ut penger hele tiden og har hørt at det finnes et annet kort du kan bruke. Trenger svar fortest mulig ). Lenke til kommentar
leorat Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 de anbefaler jo vanlig visa, og ikke electron når man reiser i utlandet, men har aldri hatt noe problem med det! har ikke vært i statene, men funket fint i italia, spania, tyskland og GB! tviler på at det er noe store forskjeller til USA! pleier ofte å være merket også, hvert fall i store byer, om butikken tar electron eller ikke! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Jeg har betalt med Visa Electron i USA, og det gikk greit. Nå dro jeg bare kortet mitt én gang under hele oppholdet, så skal ikke si for sikkert at det fungerer overalt. Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Når jeg var i USA i 2008 så fungerte ikke mitt Visa Electron i ATMene, så jeg fikk ikke tatt ut penger. Fikk heldigvis låne av pappa til vi kom hjem. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Da jeg var i usa i 1998 og 2000 funket det stort sett bra med visa electron. Lenke til kommentar
Chandon Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Når jeg var i USA i 2008 så fungerte ikke mitt Visa Electron i ATMene, så jeg fikk ikke tatt ut penger. Fikk heldigvis låne av pappa til vi kom hjem. Har opplevd det samme, men at det generelt sett går greit med Electron i ATM til noen banker, blant annet; - Wells Fargo (Wachovia) - Bank of America - US Bank - HSBC Lenke til kommentar
runawaydoffen Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Korter fungerte veldig bra i USA. Det var noen butikker som ikke tok electron, de lo faktisk av meg da de så kortet Ellers fikk jeg tatt ut penger og brukte kortet på flere butikker. takker for svarene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå