djgudleif Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Skriv lister over ting som du trodde de var før. - Trodde man ble dratt oppover når man løste ut fallskjermen - Trodde man mistet håret av kreft Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 krampe av mat før bading at alle bodde i hus over 250kvm Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Firkantede øyne... Lenke til kommentar
Populært innlegg Anathema Skrevet 7. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 7. august 2011 Jesus, Nissen. 33 Lenke til kommentar
decophly Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Å bruke varmt vann når man pusset tennene drepte Karius og Baktus. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Kumlokk var farlig å trø på og man kunne falle igjennom de 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Valkyria Skrevet 7. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 7. august 2011 trodde det het "nyttårs-saften" 31 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) At hjernen og hjertet "slo seg av" når man sov. Endret 7. august 2011 av Vertical^ 1 Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 At pakistan ikke eksisterte 1 Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 - At jordkloden var flat. - At frø kunne vokse i magen. Lenke til kommentar
Populært innlegg Twinflower Skrevet 7. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 7. august 2011 at apple var ubrukelig 15 Lenke til kommentar
Populært innlegg Error Skrevet 7. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 7. august 2011 At man får mark i rumpa hvis man spiser snø 10 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 At man får mark i rumpa hvis man spiser snø Word to that. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 at apple var ubrukelig Dette. Og at jeg aldri kom til å bli voksen eller vokse fra meg de seriene som gikk på Fox Kids og Cartoon Network. 3 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 krampe av mat før bading Dette tror jeg fortsatt på jeg da. Redda min egen søster fra drukning pga krampe. Selvfølgelig ikke 100% sikker på at krampen kom pga hun stupte uti rett etter maten, men ser fortsatt ikke annen grunn til at hun fikk krampe. (hun har aldri hatt krampe etter dette, men hun har bestandig ventet litt etter matinntak etter denne episoden) Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Det er en grunn til at de kan ha bursdager i badeland... 2 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Det er en grunn til at de kan ha bursdager i badeland... Det er en grunn til at det er flere som bader der også ... temperatur kanskje? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Det jeg mente er at de arrangerer bursdager med mat i badeland. Noe de ikke ville gjort hvis det var en overhengende fare for krampe. 2 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 At man bare kunne gå på visse fargede fliser på kjøpesenteret, fordi noen var lava. Gikk man på dem, døde man. Var kanskje mer lek en tro, men 3 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Igjen, - det er en helt annen temperatur der og dermed ikke en overhengende fare på samme måte som i skikkelig kaldt vann. Men å tro at man ikke kan få krampe ved bading sier ingenting om temperaturen, så tror ikke det er dumt å tenke gjennom den tanken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå