Gå til innhold

Israel og Palestina

Valgets kvaler  

3 stemmer

1. 1. ISRAL for eller i mot? (begrunn hvorfor i tråden)

• For... (begrunn hvorfor i tråden)
    • Mot.. (begrunn hvorfor i tråden)
    • Israel? Hæ? ISIS, RA, og EL? de tre gudene i egyptisk mytologi. Tilber Jødene disse enda? Woooot??
      0
    • Har ikke tatt stilling til det enda. Jeg mangler kunnskaper om det. (derfor denne tråden:)
  2. 2. Palestina for eller i mot? (begrunn hvorfor i tråden)

• For... (begrunn hvorfor i tråden)
    • Mot... (begrunn hvorfor i tråden)
    • Jeg hater/liker ikke muslimer, derfor er jeg selvsagt for.
      0
    • Jeg hater/liker ikke jøder derfor er jeg mot
      0
    • Har ikke tatt stilling til det enda. Jeg mangler kunnskaper om det. (derfor denne tråden:)

Anbefalte innlegg

Mitt problem er at jeg ikke vet fordeler og ulemper med å være for eller i mot palestina, og motsatt være i mot Israel. Når dere har sagt deres mening. Og forklart meg hva Israel/palestina debatten faktisk handler om, da vil jeg velge den siden jeg selv mener er mest korrekt å velge.

Hva slags side bør jeg stå på? Mener dere?

Fyr løs!!

PS: Er vel lov å gi meg add.png her, selv om jeg ikke har peiling på ISRAEL/PALESTINA politikken? :-P

Jeg kommer til å sette pris på alle kommentarer jeg får, uansett hva dere mener, for dette vil jeg virkelig til bunns i..

Jeg er kanskje dum på dette området, og det innrømmer jeg, så ingen grunn til å nevne det i debatten. Ingen vet alt, heller ikke jeg.... :)

Fyr løs! Redegjør for det første spørsmålet først, og siden det andre spørsmålet. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...