sLR Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Heisann, Jeg har bestemt meg for å ordne sidecut, men vet ikke helt hvordan jeg vil ha det enda. Jeg har "middels-langt" hår fra før av, ca 3-4 cm, har prøvd å finne noen bilder på google, men er veldig lite bilder av noe jeg ville vært interesert i. Noen som har noen bilder eller tips? : ) Takk! Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Eneste i verden som faktisk kler sidecut. 1 Lenke til kommentar
sLR Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Vel, godt mulig han kler det mye bedre enn hva jeg noen gang kommer til å gjøre - men hadde satt pris på flere bilder! :] Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Om man kler eller ikke kler sidecut avhenger vel i hovedsak av hårlinjen? Vaular er jo mr. sidecut. Jeg synes ikke det ser særlig fint ut, men kanskje du liker det. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Her er noen bilder av megselv med sidecut: 1 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 vær så snill ikke ta sidecut 1 Lenke til kommentar
Gretcheen Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg synes sidecut er utrolig fint og stilig på gutter, tatt i betrakning at du har nok lengde på håret og kler det. Likte forresten Rankiz sin sidecut veldig godt. 3 Lenke til kommentar
sLR Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Er absolutt noe i samme stil som Rankiz har jeg kunne tenkt meg, men er mulig jeg ikke har langt nok hår for det trur jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå