Natrich Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Retningslinjer for tråden Denne tråden er til posting av bilder i perioden 1-31. august. Tråden vil være sticky i samme periode. Den som poster bildet må selv være fotografen bak bildet. Det er ingen krav til når bildet er tatt, men det bør være noe du holder på med for tiden. Det er ingen krav til kvaliteten til bildene, men det bør primært være bilder du er stolt av eller tror at andre har glede av å se. Det er lov å legge ut bildeserier med inntil fem bilder. Det er ikke lov å legge ut mer enn to bilder/bildeserier hver dag. Det skal være maksimalt et bilde/bildeserie per post, men du kan poste flere bilder i perioden. For bildeserier skal det være en klar sammenheng mellom bildene. I tvilstilfeller kan moderatorer splitte bildene til flere poster, eventuelt etter en dialog med fotografen. Liggende bilder skal være maksimalt 1280 piksler i bredden, stående bilder maks. 1024 piksler i høyden. Skriv gjerne noen ord om bildet du legger ut. Legg gjerne ved EXIF-informasjon, slik at andre brukere slipper å sjekke ut dette selv. Det er lov å kommentere bilder, men fullverdig bildekritikk skal fortsatt skje i bildekritikken. Bilder kan kommenteres når som helst, også etter utgangen av den aktuelle måneden. Publisering. Deltagerene gir Akam.no rett til å publisere bildet i den hensikt å promotere bildetråden. Dette gjelder også bilder som er lagt inn som en link, ikke kun vedlegg. Annet. Disse retningslinjene er ikke endelige, og kan bli endret. Endringer vil fortrinnsvis skje i månedskiftene. Les dem derfor nøye når en ny tråd opprettes før du legger ut bilder, selv om du har lest dette innlegget tidligere! Diskusjon rundt disse retningslinjene skal ikke foregå i denne tråden, og vil bli slettet uten forvarsel. Det er åpnet for diskusjon i denne tråden. Tidligere tråder: Akambrukerenes bilder - Juli 2011 Akambrukerenes bilder - Juni 2011 Akambrukerenes bilder - Mai 2011 Akambrukerenes bilder - April 2011 Akambrukerenes bilder - Mars 2011 Akambrukerenes bilder - Februar 2011 Akambrukerenes bilder - Januar 2011 2010 i spoiler. Akambrukerenes bilder - desember 2010 Akambrukernes bilder - november 2010 Akambrukernes bilder - oktober 2010 Akambrukernes bilder - september 2010 Akambrukernes bilder - august 2010 Akambrukernes bilder - juli 2010 Akambrukernes bilder - juni 2010 Akambrukernes bilder - mai 2010 Akambrukernes bilder - april 2010 Akambrukernes bilder - mars 2010 Akambrukernes bilder - februar 2010 Akambrukernes bilder - januar 2010 2009 i spoiler. Akambrukernes bilder - desember 2009 Akambrukernes bilder - november 2009 Akambrukernes bilder - oktober 2009 Akambrukernes bilder - september 2009 Akambrukernes bilder - august 2009 Akambrukernes bilder - juli 2009 Akambrukernes bilder - juni 2009 Akambrukernes bilder - april/mai 2009 Lenke til kommentar
Populært innlegg ORLY? Skrevet 31. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 31. juli 2011 Kanskje det beste bildet fra min kroatiaferie, glemte dog å poste det i julitråden.. Beautiful butterfly by bHaugland, on Flickr 10 Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Vi starter med eit panorama bilde over ein fjelltopp i Sogn. 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Et møte med en havnørn. Skulle ønske jeg hadde en 300mm linse med billedstabilisator. Var nervøs i tilegg. Men, det var et mektig møte med et imponerende dyr. Endret 1. august 2011 av firberblad 1 Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Roxette, Haugesund 29.07.2011 Lenke til kommentar
H_Treider Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Noen fra Beijing og omegn! Se i nåde til meg syndige menneske som overstiger 5 bilder... IMG_0385 by H.Treider, on Flickr IMG_0301 by H.Treider, on Flickr IMG_0143 by H.Treider, on Flickr IMG_0165 by H.Treider, on Flickr IMG_0099 by H.Treider, on Flickr IMG_9984 by H.Treider, on Flickr IMG_0158 by H.Treider, on Flickr OG tilslutt, IKKE SPRENG TING PÅ TAKET AV BILEN DIN. Iallfall ikke her: IMG_9679 by H.Treider, on Flickr 3 Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 starter med noen bilder av min samboer 3 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Forrige helg. Råttistock. Først nå har jeg orket å gå løs på sortering + etterbehandling av blinkskudd. 1100+ bilder fra to lange kvelder. Stemningen var god, musikken var variabel, og knotten var plagsom. Noe av musikken var så god at det fristet å legge vekk kameraet, mens noe var så forferdelig at jeg gjerne ville vandre vekk fra området. Men man må jo ta seg tid til å få til noen resultater når bandene har spurt om å få bilder. Det merkes at jeg har blitt flinkere til å fotografere siden sist jeg hadde med kameraet på festival. D80, naturlig lys og/eller scenebelysning, Sigma 85/1.4 vidåpen. Iso400-3200. Endret 1. august 2011 av Jann - Ove Lenke til kommentar
brk Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Vi starter med eit panorama bilde over ein fjelltopp i Sogn. Hvor i Sogn? Lenke til kommentar
Erlend R B Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Et bilde over Maze i Finnmark. Og fra en veikro i Alta, ( American hamburger som smaker som biff ). Lenke til kommentar
kaian Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Hjemme igjen fra en tur til Island. Ikke en fototur, men det ble da noen bilder synes jeg at jeg fikk lagt nok i til at jeg har lyst til å vise dem fram her: Lett sjø, tett tåke ved klippene på Reynir Skogafoss, med skala Seljalandsfoss, i kaskader Brefall i Thorsmørk Rått lys i Thorsmørk Strokkur, 97% av publikum fotograferer et utbrudd Bak skyene er himmelen alltid blå 3 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Mye pent fra Island, kaian. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Biilde! Større bilde Trollrock Større bilde 5 Lenke til kommentar
to88he Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Mye flott her. La oss ikke håpe at August blir som dette: haakon680: Mange flotte former og farger, men veit ikke helt om jeg liker trekvisten på bilde 9984. Synes den kanskje domminerer litt for mye. Ellers flotte linjer. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Kommer med nok et båtbilde fra båtløpet i Arendal for noen uker sia. Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Domkirken Oslo - 2011/08/01 by emmkayfive, on Flickr Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) litt skogsbilder: flere her: akt serie Endret 1. august 2011 av DeViSoR 8 Lenke til kommentar
Øyvind L Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 To makrobilder av fluer. Den første flua er veldig liten i virkeligheten (ca 3mm ?). Ukjent "rase". Den andre er vel en vanlig "husflue". Bildene er beskjært. 1 Lenke til kommentar
rbsol Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Et fra gårsdagens skogstur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå