CvSMB Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Heihei! Her er kommentarloggen til det siste prosjektet. Ris og ros legges inn her. Alt leses om enn med noe ujevne mellomrom. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Ser bra ut dette! Følger med videre Lenke til kommentar
slacky Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Jeg liker tnkegangen på prosjektet, og er veldig fint. Men, jeg vill heller ha mørkbeiset treverket. Malingen/lakken gir den et billig utseende. Endret 10. august 2011 av tROOP4H Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Tøft prosjekt. Fasinasjonen over den type gamle radioer har vel egentlig alltid vært tiltrekkende for meg. Jeg er litt uenig i fargevalget ditt, men ellers meget godkjent! Lenke til kommentar
CvSMB Skrevet 26. august 2011 Forfatter Del Skrevet 26. august 2011 Takkertakker! Når det kommer tilfargevalget. Vel, la oss bare si at det er ikke en farge jeg kommer til å bruke igjen. Kommer med en oppdatering til etterhvert. Har laget en ny front med volumkontroll, men den sprakk i treverket så må lage en til. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Den der var sinnsykt rå! + fra meg Lenke til kommentar
dANIELZ1 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Styggbra prosjekt! Vurderer selv å gå til anskaffelse av et gammel radiokabinett og gjøre noe lignende, men tid og penger som stopper :\ Som en person over her kommentert, så er jeg også litt uenig i fargevalget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå