Terrasque Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Heisann, folkens. Holder så vidt på å knaste på et android-spill her, som jeg har kalt Android Dungeon. Fikk en knallstart på det i ferien, men har gått en del tregere etter at jobben startet opp igjen. Så, lager en liten tråd her for å få litt mer motivasjon, og ikke minst tilbakemeldinger. Om spillet Spillet er en smule roguelike-inspirert, og videre inspirert av et lite spill kalt "Desktop Dungeons" for PC. Man krever både flaks og god taktikk for å kunne vinne over alle monstrene. Et enkelt skjermskudd: Nå, denne versjonen er tidlig alpha, og er fremdeles mye som mangler. Most notably: "Endgame" - akkurat nå er det ingenting som skjer når du vinner.. Blir etterhvert en score-screen der. Mangler items / monsters variasjon Help screen Start screen og mulighet for andre character klasser Mangler saving / loading Av en eller annen grunn kommer "Phone identity" og "modify usb storage" opp under permissions, selv om det ikke er definert.. (Edit: har visst med at app er compila mot SDK v3 ser jeg - vil bli fikset neste gang jeg bygger fra source) Spillet er også i øyeblikket litt for random, og ikke balansert. Det er også begrenset til et spilleområde (har enda ikke bestemt meg for om jeg skal utvide det til flere brett). Noen av de mer observante har kanskje lagt merke til reklame banneren der, selv om det er en uferdig versjon.. Det er hovedsaklig to grunner til det: For å se hvor stor plass banneret tar, og designe UI'et for å takle det (eller tidlig finne ut om det tar for stor plass) Hvis det først blir sluppet uten, og så blir lagt til ads, har folk en tendens til å reagere hardt på det.. Bedre om jeg senere fjerner det da. Spillet kan lastes ned her, eller for lett innlasting på mobil kan denne QR-koden brukes: Note: For å installere 3dje parts apk's på android må "Unknown sources" være slått på under Settings -> Applications. Edit : Kommentartråd Endret 26. juli 2011 av Terrasque Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå