grebzern Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) starwars the old republic beta!! jeg så dette live på justin.tv men det jeg fikk med meg i chat hva at han fikk låne kontoen av en venn. http://www.justin.tv/dutch_brony/b/290854689? http://betacake.blogspot.com -------------------------------------------------- Noe nytt http://betacake.blogspot.com Endret 24. juli 2011 av grebzern 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Han som har tatt opp det her ser ikke ut som har en maskin eller linje som liker det helt.. Men kudos for å dele link Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 ræva film, men nå får jeg lyst å kjøpe spillet enda mer. Lenke til kommentar
grebzern Skrevet 24. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2011 kom over denne siden akkurat. mye kult. driver å laste ned pvp film og pve. betacake.blogspot.com Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Akurat hva jeg har vært på jakt etter lenge... men klarte ikke å se på da det "haket" alt for mye. Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Ligger jo en 2timers leak på nettet som er hundre ganger bedre en den Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Pff.... Snakker om en 2 timers film og ingen link? Minus 10 poeng! 4 Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Er ikke slikt egentlig mot forumreglene.. Derfor jeg ikke la ut link, men hintet til at den er der Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Nja, en gameplayvideo selges vel ikke kommersielt, så er det strengt tatt piratkopiering? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Det er et NDA-brudd (antar jeg), men det betyr i verste fall at vedkommende som tok opp videoen mister tilgangen til betaen, og at videoen taes ned etter en DMCA-notice. Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Men det har vel lite å gjøre med å legge det ut her? Uansett så er det borte fra første linken nå ihvertfall. Om den på 2 timer fortsatt finnes, feel free å send den på PM til meg DJ frost Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Nei, det jeg ville fram til var at det er helt greit å legge det ut her. Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Hehe Var litt usikker om du mente at det var en grunn til at han ikke kunne poste her eller om det var at det var litt skjult måte å si det var greit Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Dette er ikke en stream, men et filmlklipp som ligger på en "fy" side. Så jeg sender link til Wataboy og Zealu vertfall, så kan dere evt. linke om det er lov Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 wooh!, *skrike etter link* Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hadde sotte pris på om noen også kunne sende meg den linken. Har googlet litt men fant bare noe tull fra justin.tv Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Linken var til torrent på piratbukta. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 aaha, da vart det plutselig enklere å finne den:D takker og bukker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå