A-Jay Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Jeg har bestemt meg for å legge inn sørgebånd på avataren min for å vise min omtanke for de døde, skadde og pårørende etter terroraksjonen i Oslo og på Utøya. Oppfordrer andre til å gjøre det andre. Bildet jeg har brukt: Den er gjennomsiktig slik at den lett kan legges oppå avatar i Photoshop eller lignende. Originalen: (Kilde) Jeg vil også oppfordre andre forumbrukere til å spre ordet om denne tråden, for eksempel ved å ha link i avataren. Ved å ha en felles gest som denne her viser vi at vi står sammen i sorgen. Endret 23. juli 2011 av A-Jay 4 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 No idea hvordan man gjør dette (har ikke photoshop og suger på alt av PC-greier), men om noen kunne mekke det for meg bærer jeg sørgebåndet med stolthet. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Skulle gjerne lagt den til i avataren, man har dessverre ikke et program der jeg får lagt den til uten at bakgrunnen på båndet blir hvit. Uansett så støtter jeg saken, og kommer til å linke til siden i signaturen som en måte å støtte saken. Endret 23. juli 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 23. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2011 No idea hvordan man gjør dette (har ikke photoshop og suger på alt av PC-greier), men om noen kunne mekke det for meg bærer jeg sørgebåndet med stolthet. Skulle gjerne lagt den til i avataren, man har dessverre ikke et program der jeg får lagt den til uten at bakgrunnen på båndet blir hvit. Uansett så støtter jeg saken, og kommer til å linke til siden i signaturen som en måte å støtte saken. Hvis du gir tillatelse kan jeg eller noen andre legge til for deg. 1 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Sånn. Håper så mange som mulig gjør dette! 1 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Håper noen kunne fikset en for meg. Min lenke Endret 23. juli 2011 av Hugol Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Da bruker jeg ny avatar for tiden - på ubestemt tid. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 23. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Håper noen kunne fikset en for meg. Min lenke Jeg er på saken. Redigerer dette innlegget når jeg er ferdig. Her er den: Endret 23. juli 2011 av A-Jay 1 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 ordner du til meg også i samme slengen A-jay ? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 23. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2011 ordner du til meg også i samme slengen A-jay ? Jepp. Jeg må legge meg nå (tidlig opp i morgen) så har ikke tid til å fikse flere nå. Håper andre kan hjelpe til. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Hvis du gir tillatelse kan jeg eller noen andre legge til for deg. Det skal du bare gjøre Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Jeg har kun paint og null peiling på gimp/photoshop uansett, kan noen være så grei å legge til en sløyfe på min? Eller er avataren min for mørk? Hvis den er det, kan jeg bytte til en lysere. Endret 23. juli 2011 av handerrre Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 er avataren min for mørk? Neida! Men du får ta en vurdering om du synes det er greit nok, om du bytter kan jeg gjerne fikse den nye avataren din òg! Slenger inn Mr. A sin avatar også. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Kan noen fikse for meg også? Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 er avataren min for mørk? Neida! Men du får ta en vurdering om du synes det er greit nok, om du bytter kan jeg gjerne fikse den nye avataren din òg! Takker så meget. Blir det forresten feil å si "omkomne" i signaturen min? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Kan noen fikse for meg også? er avataren min for mørk?Neida! Men du får ta en vurdering om du synes det er greit nok, om du bytter kan jeg gjerne fikse den nye avataren din òg! Takker så meget.Blir det forresten feil å si "omkomne" i signaturen min? Ikke noe feil med det nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå