Gå til innhold

BK: Ny tittel: Magnolia mountain

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Feil som bør rettes:

I det tittelen lagres fjernes <.

I det tittelen vises html-enkodes ikke spesialtegn som <, > eller &.

I det tittelen vises som alt-tag til bildet escapes ikke spesialtegn som ', ", <, > eller &.

I det beskrivelsen vises escapes ikke spesialtegn som <, > eller &.

I tillegg dobbelt-escapes tegnene når tittelen til forumtråden vises - tittelen der blir '"&øæå/\>

Legg merke til at "<" som sagt er strippet ut både i tittelen i h1-taggen og i forumtråd-tittelen.

Dere får fikse det, ellers legger jeg inn en tittel som html-inserter en rick roll! ;)

Endret av Trondster
Lenke til kommentar

Dere får fikse det, ellers legger jeg inn en tittel som html-inserter en rick roll! ;)

Hvorfor ønsker du å bli utestengt for livstid?

Trondster blir ikke utestengt for å påpeke feil på et nettsted under utvikling (demo), og eventuelt demonstrere den om han ikke blir hørt på. Særlig når dette faktisk er en meget alvorlig feil dersom vi vurderer den mer grundig. Muligens så alvorlig at "utviklingsnettstedet" bør tas av lufta til feilen er rettet. Trondster har en tråd til om dette.

Lenke til kommentar

Takk for test! :)

I det tittelen lagres fjernes <.

I det tittelen vises html-enkodes ikke spesialtegn som <, > eller &.

I det tittelen vises som alt-tag til bildet escapes ikke spesialtegn som ', ", <, > eller &.

I det beskrivelsen vises escapes ikke spesialtegn som <, > eller &.

Fikset. (Du må gjerne prøve å motbevise meg! :))

I tillegg dobbelt-escapes tegnene når tittelen til forumtråden vises - tittelen der blir '"&øæå/\>

Ikke fikset. Her virker det som at det er APIet til IPB det er noe galt med. Men vi skal se om vi får rettet det etter hvert :)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...