NeEeO Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Hva er google+? http://www.itavisen.no/873188/alt-du-trenger-til-google%2B Bilder: Social circle: Vegg Noen funksjoner[bilde] SEND MEG PM VIS DU VIL HA INVITE !! HUSK Å SENDE GMAILEN DIN OGSÅ! Merk: Første post er litt utdatert, men nå er det sånn at man har begrenset invitasjoner (150stk). Advarsel: Pass opp for falske invitasjoner! http://www.dinside.no/873263/pass-deg-for-falske-invitasjoner-til-google%2B Sist oppdatert: 13.7.11 - 14:00 Endret 19. august 2011 av Noreply 3 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Neste facebook ! Fantastisk... jeg er banna på face ... jeg trenger Invite!!!! NÅ 2 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Google+ over FB. Ikke noe, over Google+ og FB. Men nei, har ikke invite Endret 5. juli 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 arrrg.... jeg følte jeg ville bli et sosialt vesen igjen.... Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2011 hvorfor ble du banna? du kan alltid skifte IP, deretter joine facebook igjen. Slapp av..Google + er under beta..den vil senere bli tatt i bruk av alle , UTEN invitasjon. Men desverre vet vi ikke når denne "senere" er :/ Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 hvorfor ble du banna? du kan alltid skifte IP, deretter joine facebook igjen. LOLZ... når du har 2500 "venner", brukt halve lønna på drittspill og hele arbeidstiden + halve fritiden på samme sted så er det ikke BARE å registrere deg igjen nei.... Det eneste du sitter igjen med er HAT Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2011 så..du ba dem om å banne deg ? :!: Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 hvorfor ble du banna? du kan alltid skifte IP, deretter joine facebook igjen. LOLZ... når du har 2500 "venner", brukt halve lønna på drittspill og hele arbeidstiden + halve fritiden på samme sted What, das, fack? Bruke ekte penger på FBspill? Vær så snill å si at det ikke er mulig... 3 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2011 det dummeste du kan gjøre Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 så..du ba dem om å banne deg ? :!: vet ikke hva du røyker på vennen, men om du har noe til overs kan jeg godt få litt... Jeg var i overkant frimodig på noen bilder da... SO WHAT... fy faen.. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Jeg var i overkant frimodig på noen bilder da... SO WHAT... fy faen.. Du må gjerne legge dem ut her Ingen fare for banning. Haha. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Jeg var i overkant frimodig på noen bilder da... SO WHAT... fy faen.. Du må gjerne legge dem ut her Ingen fare for banning. Haha. Ble ikke banne på nettby heller :X Når nettby skulle legges ned flytta jeg simpelthen noen bilder over og WHAM.. DU ER DØD... 1 Lenke til kommentar
St!an Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Ja det var den inviten jeg så gjerne skulle hatt... noen som tilfeldigvis har en? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Har lyst på en invite jeg og. Ser for meg at det kommer til å være endel flere som spør etter invite i denne tråden, så hvorfor ikke lage et slags køsystem i førstepost? Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 Takk for tips , SÅnn Takk for tips , SÅnn Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Strålende, men gidder du å skrive meg opp som Aleks, ikke Alex. Bare slik at folk forstår hvem det er. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Hvor kommer disse invitasjonene fra? Jeg tar gjerne i mot en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå