mobilen.no Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Asus Eee Pad Transformer er et spennende konsept. Test: Asus Eee Pad Transformer Lenke til kommentar
zimmn Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 jeg vet ikke hvor dere har fått dere TF fra, men på min har jeg de nordiske ÆØÅ tastene på tastaturet.. Ellers en veldig bra test og jeg føler at du har fått med de viktigste punktene når det gjelder nettbrettet Lenke til kommentar
nuppenipp Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg har også nordiske taster på mitt tastatur Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) Har testet denne og har et heeeeelt annet inntrykk enn det dere fikk Og den jeg testet hadde norsk tastatur. Bestilt fra PS. Edit: Og burde en ikke gi den + for nyskaping og innovasjon? Det er jo innovativt på høyde med Apple og deres produkter. Endret 30. juni 2011 av Slettet+45613274 Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Hatt min i en måneds tid nå og er storfornøyd Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Link til Motorola Xoom leder til en test av HTC Flyer. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Synes denne er knall, men savner videostøtte og streaming fra hjemmeserveren min, samt at kantene er litt skarpe. De kunne vært runde. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) Hvor kommer deres fra? Min har fint norskt tastatur.. Så det eneste minuset er altså høy vekt.. Håpløse folk som har testet? Skrivefeil osv nosk tastatur? Edit: Og etter update har den Android 3.1 ikke 3.0 Endret 30. juni 2011 av Dr3as Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Håpløse folk som har testet? Skrivefeil osv nosk tastatur? Men forøvrig helt enig. Hadde forventet minst en femmer. Jeg mener også den fortjener karakter 6 siden den ikke har noen konkurrenter som har samme løsning med tastatur. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Til dere som har denne; Kan jeg bytte den ut med fks en laptop? Har mye vakter på jobb, da er det greit med noe lite og nett hjemme. Denne virker perfekt om apps også støter musepekeren, gjør de det? Helt avhengig av at RDP vil fungere med musepeker. (Ipad er totalt udugelig når vi snakker om jobb) Lenke til kommentar
aDyingApril Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Det kjører jo Android, så der jo bare og laste ned Skandinavisk tastatur på det da:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) Det kjører jo Android, så der jo bare og laste ned Skandinavisk tastatur på det da:) <------ Ohhhhh! Thankyou captain obvious! Problem solved Endret 30. juni 2011 av Slettet+45613274 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Synes denne er knall, men savner videostøtte og streaming fra hjemmeserveren min, samt at kantene er litt skarpe. De kunne vært runde. Anbefaler Plex for video. http://www.plexapp.com/ Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 litt tåpelig å gi den trekk for at dere ikke har fått et norskt tastatur med den. Og stor og tung er den da heller ikke. greit, den er vel litt bredere enn resten av fjølan. Noe jeg ikke liker med androidfjølan er standby tia. Der må jeg si at paddene er overlegne. Men grei test. Vi liker tester Lenke til kommentar
TechDroid Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Står i artikkelen: "Tastaturet har inngang for USB-tilbehør, men operativsystemet Android 3.0 mangler drivere for det meste av slikt tilbehør". Eee Pad Transformer er blitt oppdatert til Android 3.1, og har dermed støtte for alle typer tilbehør som har en USB-tilkobling, som for eksempel en bærbar harddisk eller en USB-stick. Ser ikke hvorfor denne får terningkast 4. Når du ser på de negative punktene: 1. Ikke norsk tastatur Som folk på forumet sier, er ikke dette saken. 2. Svakt kamera iPad 2 har også elendige kameraer, men den fikk en sekser. Det er vel heller ikke så viktig på et nettbrett, og er bare for at utviklere skal ha noe å leke med 3. Stor og tung Er jo et negativt poeng naturligvis, men er den samla verdien av dette verdt to karakterer ned? Syns dette er en god og grundig test, men er ikke enig med karakteren Femmer burte vært minstekravet. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Den veier jo i realiteten akkurat det samme som konkurrentene. At den veier mer med tastatur skulle da bare mangle? Og ja, jeg har også norsk tastatur. Meg bekjent har vel ikke xzoom samme skjerm heller, den har vanlig mens tf har ips? Og å si at flyer har kjappere prosessor er vel også feil? Greit, den er på 1.5, men tf har jo 2 kjerner.. Mye jeg stussa over i denne testen ja.. og mener at tf burde hatt minst 5. 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 denne testen henger ikke på grep ... du bruker ikke ett nettbrett for kamera og uten docken veier det da aldeles ikke mye! norsk layout finnes og, og hdmi kabel er og vil i lang tid være ekstrautstyr... brettet fungerer utmerket uten. dårlig test, urettferdig karakter og bare luksusproblem som er tatt frem Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Har ikke denne 3.1? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg