Gjest Slettet+56132 Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Er det så deilig å ha andres kjønnsorganer i munnen sin? må jo være baby da siden dere må smake på alt mulig som for eksempel brukt snus, gulvet eller kjønnsorganer... Jeg sier det bare med engang, jeg opprettet ikke denne tråden. Endret 23. juni 2011 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Hippocleides Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Er det så deilig å ha andres kjønnsorganer i munnen sin? Ja. må jo være baby da siden dere må smake på alt mulig som for eksempel brukt snus, gulvet eller kjønnsorganer... EDIT: Eller kjernefysiske atombomber. Som forøvrig heller ikke har så veldig sammenheng med noen deilige, lekre lepper som man kan slikke litt grundig og velment på. Endret 22. juni 2011 av Hippocleides Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Er det så deilig å ha andres kjønnsorganer i munnen sin? må jo være baby da siden dere må smake på alt mulig som for eksempel brukt snus, gulvet eller kjønnsorganer... Prøv selv da så finner du ut om du liker det eller ikke ;-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Er det så deilig å ha andres kjønnsorganer i munnen sin? må jo være baby da siden dere må smake på alt mulig som for eksempel brukt snus, gulvet eller kjønnsorganer... Prøv selv da så finner du ut om du liker det eller ikke ;-) Holder meg for god til slikt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Er det så deilig å ha andres kjønnsorganer i munnen sin? Ja. Selvsagt er det det. Hva får deg til å tro noe annet? edit: Du kunne like gjerne spurt: "Er det så deilig å ha tissen sin inni tissen til noen andre?" Endret 23. juni 2011 av L4r5 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Er det så deilig å ha andres kjønnsorganer i munnen sin? Ja. Selvsagt er det det. Hva får deg til å tro noe annet? Der er vi diametralt uenig på alle områder alltid. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Der er vi diametralt uenig på alle områder alltid. Hvorfor anser du dette som så ekkelt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Er det så deilig å ha andres kjønnsorganer i munnen sin? Ja. Selvsagt er det det. Hva får deg til å tro noe annet? edit: Du kunne like gjerne spurt: "Er det så deilig å ha tissen sin inni tissen til noen andre?" Sist jeg sjekket, så er det som skal til får å sette i gang en formering hos kvinnen. Et du driver å eksperimenterer med sex er ikke mitt problem, det finnes uendelig mange andre ting som en kan heller gjøre enn å ha kloakksex, diverse suging, sado machochisme og andre tragiske fetisjer. Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 23. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 23. juni 2011 Sist jeg sjekket, så er det som skal til får å sette i gang en formering hos kvinnen. Et du driver å eksperimenterer med sex er ikke mitt problem, det finnes uendelig mange andre ting som en kan heller gjøre enn å ha kloakksex, diverse suging, sado machochisme og andre tragiske fetisjer. Regner med du ikke bruker prevensjonsmidler (eller har planer om det?) når du har sex. For meg så handler sex om mer enn bare å få dama gravid. Jeg synes synd på alle som har et så snevert syn at sex kun handler om forplantning. 17 Lenke til kommentar
Populært innlegg Heradon Skrevet 23. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 23. juni 2011 Er det så deilig å ha andres kjønnsorganer i munnen sin? Ja. Selvsagt er det det. Hva får deg til å tro noe annet? edit: Du kunne like gjerne spurt: "Er det så deilig å ha tissen sin inni tissen til noen andre?" Sist jeg sjekket, så er det som skal til får å sette i gang en formering hos kvinnen. Et du driver å eksperimenterer med sex er ikke mitt problem, det finnes uendelig mange andre ting som en kan heller gjøre enn å ha kloakksex, diverse suging, sado machochisme og andre tragiske fetisjer. Hva slags verneutstyr bruker du under sexakten for å unngå jentelus? 37 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) For meg handler det om å ikke bruke kvinnen som et sexobjekt som skal knulles når en kommer hjem fra arbeid etter middag. Folk har forskjellig sexlyst, og de må få tilfredsstille den slik som de vil, jeg er ikke gud og bestemmer ikke over andre mennesker. Jeg er derimot en tilhenger for pure, der jeg mener at anal sex, oral sex og annen form for ekstrem seksualitet er skittent. Jeg er ikke interessert i å bli påtvunget deres moralsyn angående dette emnet. Ja oss ikke bedrive med OT diskusjon. Endret 23. juni 2011 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Kanskje kvinnen ønsker å bli behandlet som et sexobjekt? ^^, Men jeg støtter Tricell her, han må da få lov å ha det synet på sex som han vil, akkurat som Lars og alle dere andre har deres. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Ja oss ikke bedrive med OT diskusjon. Splittet derfor denne diskusjonen ut i egen tråd så vi slipper å ødelegge den andre.Reaksjoner på moderering skjer som vanlig via personlig melding. Endret 23. juni 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Kanskje kvinnen ønsker å bli behandlet som et sexobjekt? ^^, Men jeg støtter Tricell her, han må da få lov å ha det synet på sex som han vil, akkurat som Lars og alle dere andre har deres. Jeg takker for forståelsen. Edit: Bare en misforståelse, moderator opprettet en ny tråd. Endret 23. juni 2011 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 "Er det så deilig .... ?" Selve trådtittel påpeker jo at dette er en smakssak. Det fins jo ingen fasit på dette. Hva skal skje nå, skal folk skrive om de liker å ha kjønnsorganer i munnen eller ikke? Hvorfor ikke bare lage en poll? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 For meg handler det om å ikke bruke kvinnen som et sexobjekt som skal knulles når en kommer hjem fra arbeid etter middag. Folk har forskjellig sexlyst, og de må få tilfredsstille den slik som de vil, jeg er ikke gud og bestemmer ikke over andre mennesker. Jeg er derimot en tilhenger av purisme, der jeg mener at anal sex, oral sex og annen form for ekstrem seksualitet er skittent. Jeg er ikke interessert i å bli påtvunget deres moralsyn angående dette emnet. Ja oss ikke bedrive med OT diskusjon. OM du ikke ønsker å bli påtvunget andres meninger om oralsex burde du holde deg for god til å delta i en diskusjon om emnet. Du vil ende opp med å mått forsvare ditt ståsted grundig for her er mange som digger enttop å ha andres kjønnsogan i munnen. I tilegg til at det er digg er det også opphissende når reaksjonen til den du slikker kommer. Det er pur nytelse. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 For meg handler det om å ikke bruke kvinnen som et sexobjekt som skal knulles når en kommer hjem fra arbeid etter middag. Folk har forskjellig sexlyst, og de må få tilfredsstille den slik som de vil, jeg er ikke gud og bestemmer ikke over andre mennesker.Det er da ingen som har snakket om å gjøre dama til en knulledukke. Vi snakker om vanlig, normal oralsex.Jeg er derimot en tilhenger av purisme, der jeg mener at anal sex, oral sex og annen form for ekstrem seksualitet er skittent. Både oralsex og analsex er helt normalt. (Analsex er ikke like vanlig som oralsex, men brorparten av befolkningen prøver det eller ønsker å prøve det)Det er ingenting ekstremt med det. Bare gjør et søk så finner du statistikk. Jeg er ikke interessert i å bli påtvunget deres moralsyn angående dette emnet. Så hvorfor tok du det opp? 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Jeg måtte bare besvare ilden litt, men nå ser det ut til at vi ikke kan unngå en massiv diskusjon om dette emnet. Jeg mener å ha nevnt det tidligere at jeg holder meg for god til slikt. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 For meg handler det om å ikke bruke kvinnen som et sexobjekt som skal knulles når en kommer hjem fra arbeid etter middag. Folk har forskjellig sexlyst, og de må få tilfredsstille den slik som de vil, jeg er ikke gud og bestemmer ikke over andre mennesker. Så, har du sex for morro skyld eller ikke? Litt vanskelig å tyde Jeg behandler heller ikke damer som sexobjekt enten i eller utenfor sengen, og om du tror det, så lurer jeg litt på om du er medlem i ottar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg