Diskutant Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Hei! Jeg har egentlig kort til medium langt hår, men meget stritt, og litt tykt. Hvilken voks anbefaler dere "proffe"? Vil ha hold, men ikke sånn at det skal være vanskelig å ta det i håret. Dersom jeg har dårlig tid har jeg litt fuktig hår før jeg putter i voksen, ser helst at det ikke blir et problem med voksen. Vil fortsatt ha matt hår, ikke så mye glans, dersom det lar seg gjøre. Takker ikke nei til at håret blir litt "delt opp", altså at ikke alt ligger like stritt og flatt der jeg har lagt det, men heller litt oppstykket. Legger det ofte til siden. Det jeg mener med "litt oppdelt/ litt oppstykket": Dette vil jeg altså ha. Det jeg mener med stritt og flatt der jeg har lagt det: Dette vil jeg altså ikke ha. Så langt hår har jeg nå: Så langt hår har jeg rett før jeg klipper meg (som oftest): Så langt hår har jeg rett etter jeg har klipt meg: Ca denne sveisen bare litt kortere er egentlig perfekt. Dette vil jeg ha. Så, er dette mulig med ganske stritt hår, litt tykt, og en god voks? Er villig til å betale det meste. Endret 23. juni 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 Bump! Trenger sårt hjelp! Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Renati Straight Hold Glaze for halvlangt, soft hold til langt og rock solid til middels/kort hår. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 Renati Straight Hold Glaze gir meg ikke sveisen jeg vil ha (som du ser nederst i førstepost) når jeg har ca så langt hår... Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Define Men Clay ( Den røde boksen) ta og stikk hull i voksen når den ligger oppi boksen og fyll litt vann før du lukker igjen og rister godt. det blir dritbra! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 Define Men Clay ( Den røde boksen) ta og stikk hull i voksen når den ligger oppi boksen og fyll litt vann før du lukker igjen og rister godt. det blir dritbra! Stikke hull i? Hva mener du? Og - blir det det resultatet jeg vil ha? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Han mener nok at du skal grave ut et lite hull i voksen mens den ligger i boksen, fylle i litt vann i hullet og så riste boksen med lokket på. Hørtes tragisk ut... Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 Hørtes tragisk ut... Enig. Vil nødig bruke opp en hel boks hvis det ikke virker. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Hørtes ut som oppskriften på å få HELT STIVT hår. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Jeg liker godt Gatsby Moving Rubber. Bor du i Oslo, kan du kjøpe den på Neo-Tokyo. Hvis ikke kan du kjøpe den på Neo-Tokyos nettbutikk, eller Ebay. Her er et kart over hårtyper og hårvoks. Endret 23. juni 2011 av Hanske Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 Hvor fant du "kartet"? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 http://www.style06.com/gatsby-moving-rubber-product-review 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Prøv H.H. Simonsen Clay. Den kan anbefales på det varmeste. Den er matt og temmer håret mitt (så langt det er mulig med voks) som er både stritt og tykt. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 Det jeg lurer på med alle dere, er; er det bare vokser dere anbefaler? For det er ikke poenget, uten at det skal høres for cocky ut. Jeg trenger en voks som gir meg det "håret" som er illustrert nederst i førstepost, til mitt hår som er stritt og litt tykt. Alt som kan være uklart om hva jeg mener er illustrert med bilder. Lenke til kommentar
Brap Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Du må rulle små hårduster sammen (tidkrevende).. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Hørtes ut som oppskriften på å få HELT STIVT hår. Så ikke det nederste bildet kan legge ut et nå: Srry burde lest førsteposten bedre. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 Du må rulle små hårduster sammen (tidkrevende).. Det kan godt være, men hvilken voks kan du da anbefale å bruke, dersom jeg vil gjøre dette? Stritt litt tykt hår. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Det er ikke rart voks er en gjengganger ettersom det er det eneste logiske valget med dine krav. Du kan vel alltid prøve den gode, gamle KMS Hairplay Molding Paste. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 24. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2011 Det er ikke rart voks er en gjengganger ettersom det er det eneste logiske valget med dine krav. Selvfølgelig skal jeg ha voks, spørsmålet er hvilken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå