Outcasted Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) CM Storm Sniper to Outcasted Recon - Kommentartråd Bare å smelle inn idéer og tips gutter og jenter! Gi også gjerne pekepins på om workloggen er uryddig eller om det er noe som ikke er "bra nok" Workloggen: Outcasted Recon Endret 22. juni 2011 av Outcasted Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Ser bra ut, skal følge med på dette. Btw, hvor mye endte pakken fra frozen cpu på? Har lyst å bestille både vindu og kabelstrømper derfra selv. Lenke til kommentar
Outcasted Skrevet 22. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Kjempe! Den endte på omlag 1470 kroner Inkulsiv frakt. Men så bestilte jeg med et verktøysett for molex removal og slikt også, samt en del småpirk. Frakta fra Frozen er ganske overkommelig, og sist betalte jeg bare moms inn til norge, altså 25%, ganske så greit for min del Edit: Kan også nevne at Fozen bruker 1 dag på å pakke og shippe varene dine etter mottat betaling (i arbeidsdager selvfølgelig), og USPS bruker en 1-3 dager i tillegg på å sende dem til International shipping, altså ut av landet Kjemperaskt, men akk, ventet i en måned på dem sist jeg bestilte, da grunnet at de satt fast i tollen... Mistenker jeg... Workloggen: Outcasted Recon Endret 22. juni 2011 av Outcasted Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Uhm, hvordan ble et sidevindu, noe shrinktube og kabelstrømper en ordre på nesten 1500kr? Forresten, legg til en link til workloggen i kommentartråden. Linker i signaturen din skaffer deg sikkert også en del flere visninger. Lenke til kommentar
Outcasted Skrevet 22. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Hehe Fordi jeg er alltid flink til å bruke penger. Kuttet forresten ut den mod-matten, og la til katoden istedet, så det skal bli på 1235NOK Her er hele handlelisten, det er en del 20 fot med sleeve der Edit: Takker også for tips om linker i signatur! Workloggen: Outcasted Recon Endret 22. juni 2011 av Outcasted Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Ser bra ut dette! Gleder meg til å følge med videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå