Hippocleides Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Sånn rundt kransen. Det kiler når jeg klør. Har klødd i hele dag. Jeg tror det begynte etter at jeg benyttet Asan Mild Intimvask, "Spesielt tilpasset underlivshygiene & sensitiv hud (Tranebær & Silkeekstrakt)", for å gjøre det grundig rent. Renslighet er viktig, synes jeg. Men nå klør det noe infernalsk. Hva skal jeg gjøre? EDIT: Hva KAN jeg gjøre? Endret 16. juni 2011 av Hippocleides Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Sånn rundt kransen. Det kiler når jeg klør. Har klødd i hele dag. Jeg tror det begynte etter at jeg benyttet Asan Mild Intimvask, "Spesielt tilpasset underlivshygiene & sensitiv hud (Tranebær & Silkeekstrakt)", for å gjøre det grundig rent. Renslighet er viktig, synes jeg. Men nå klør det noe infernalsk. Hva skal jeg gjøre? Cut it off and lay it on ice! Lenke til kommentar
Hippocleides Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Hm, hjalp ikke, fikk bare fantom-kløe. Limte den på igjen. EDIT: Flere gode forslag? Endret 16. juni 2011 av Hippocleides 7 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Husk at du ikke burde vaske så altfor godt heller. F.eks Crohns er en av sykdommene man tror man kan få ved for nøye hygiene. Jeg vet også at man aldri som jente skal vaske INNI seg selv med såpe. Ta det litt kuli med såpen Lenke til kommentar
Hippocleides Skrevet 17. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2011 Det klør fremdeles. Og nå har det begynt å kile litt små-deilig når jeg tisser. Jeg tror dette begynner å virke inn negativt på min mentale helse. Det kan heller ikke være helt greit for omgivelsene mine at jeg kikker meg febrilsk rundt og etterpå klør meg noe helt manisk på kuk-hodet. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, kanskje kjøpe meg noe sånn aloe-vera hudkrem med bedøvende midler, slik som man får for lettere sol-brenthet? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg tror det begynte etter at jeg benyttet Asan Mild Intimvask Men så slutt med Asan Mild Intimvask, da. 1 Lenke til kommentar
Hippocleides Skrevet 17. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg tror det begynte etter at jeg benyttet Asan Mild Intimvask Men så slutt med Asan Mild Intimvask, da. Men det er Tranebærekstrakt som kan bidra til å forhindre uønskede bakterier i å feste seg/udvikles i den, og silkeekstrakt som har ekstra mykgjørende og fuktgivende egenskaper. Dessuten har den mild og god duft. I følge innholdsfortegnelsen. ...tror jeg skrubber med Zalo. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg foreslår at du klør som faen! 1 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Den såpen skal ikke brukes hver dag, da skjer det sånn som det her 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Um.. svir litt når du tisser? Høres mer ut som en kjønnssykdom eller urinveisinfeksjon da. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Kan det ha noe forbindelse med det du skriver i denne tråden? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1348879&view=findpost&p=17913635 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Tror stålull kan hjelpe deg;) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Får man kløe av å voldta? Edit: spm. rettet til "BjerkneZ Endret 17. juni 2011 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Får man kløe av å voldta? Edit: spm. rettet til "BjerkneZ Ja, hvis man pådrar seg en kjønnsykdom... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Får man kløe av å voldta? Edit: spm. rettet til "BjerkneZ Ja, hvis man pådrar seg en kjønnsykdom... Jeg bruker bestandig å sjekke opp helseprofilen til de jeg skal "voldta". Mener at det er en god tradisjon. Lenke til kommentar
Hippocleides Skrevet 17. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2011 Um.. svir litt når du tisser? Høres mer ut som en kjønnssykdom eller urinveisinfeksjon da. Neinei, klør. Litt sånn deilig kløe, da. Men pytt. Hjalp litt med Zalo, skal prøve å skrubbe med stålull nå etter trening. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Tror jeg anbefaler noe fett fuktighetskrem. F.eks Spenol, eller noen andre enkle. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Um.. svir litt når du tisser? Høres mer ut som en kjønnssykdom eller urinveisinfeksjon da. Neinei, klør. Litt sånn deilig kløe, da. Men pytt. Hjalp litt med Zalo, skal prøve å skrubbe med stålull nå etter trening. Tips: Vær bestandig kuken sin venn. Ikke pusle rundt vennen - men vær den vennen du vil være i livet! Lenke til kommentar
Hippocleides Skrevet 17. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2011 Stålull var TULL! Det hjalp overhodet IKKE, nå både svir og klør det noe inn i Hålogaland. Argh. Tror jeg bare slår på den med hammer til det slutter å gjøre vondt. Bare pakke litt godt med is rundt den, så går nok det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg