Gå til innhold

[PC] Putresopp's dedikerte Terraria server (Terraria Norge)


Anbefalte innlegg

Serverinfo:

 

IP Adress: ter1.no-ip.org

Port: 7777

Passord: sendes til brukerene

Map: Large

Mode: Softcore

 

Send PM eller mail til Putresopp med ønsket brukernavn for å få tilgang til å bygge på serveren, du kan også kontakte meg på http://www.terraria-norge.net. Brukernavn må være det samme som navnet på karakteren du skal bruke. Du vil da få tilsendt et passord av meg. Når du logger inn med dette passordet vil du ha tilgang. Brukernavn er case-sensitivt, så viktig at du inkluderer små/store bokstaver.

Mail: [email protected]

 

Regler:

  • Alle må lage en ny karakter, det er ikke mulig å ha med seg ressurser/items fra en annen karakter over på serveren.
  • Kun EN karakter per bruker (utvides senere)
  • Ingen griefing

 

* mer kommer *

 

Serverside inventory:

Om du logger ut, spiller på et annet multi/singleplayer map og plukker opp items/ressurser (dirt blocks, wood, verktøy, potions osv) for så å ta dette med deg tilbake til Terraria Norge serveren, vil du ikke ha mulighet til å spille før du fjerner/sletter disse itemene fra ditt inventory.

F.eks, logger du ut med 11 Dirt blocks, også logger inn igjen med 14 - må du slette 3 dirt blocks fra ditt inventory. Du vil få beskjed ved pålogging hvilke items, og hvor mange du må slette.

Endret av Putresopp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ahh, det var synd Nova :thumbdown: ! Folk har lite å finne på skjønner jeg, hvis dere opplever flere problemer med griefer's så si fra. Da gjør jeg servern private med invites only, dvs at du må kjenne noen for å få tilgang. Jeg vet allerede hvem som er aktive og hyggelige på servern, så dere får selvfølgelig tilgang videre. Men jeg ser det er noen som bare er "innom" og logger av igjen.

Lenke til kommentar

Logga på for å sjekke nå, og ser vi har hatt MANGE griefers innom, noe jeg syns er utrolig synd. Server'n blir nå private, de som ønsker kan kontakte meg her på forumet for å få tilgang.

Jeg har vært på serveren et par ganger og de fleste gangene var det noe rart med spawnet. den ene gangen var det masse spikes der. og etter å ha blitt drept et par ganger så tok jeg det vekk. Men det var ingen på serveren så jeg logga av. Når jeg logga på dagen etter så var det en lava dam ved spawnet så jeg tok vekk det og. så jeg bare lurer på om det er en hamachi server eller ikke?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Serverinfo:

 

IP Adress: ter1.no-ip.org

Port: 7777

Passord: sendes til brukerene

Map: Large

Mode: Softcore

 

Send PM eller mail til Putresopp med ønsket brukernavn for å få tilgang til å bygge på serveren, du kan også kontakte meg på http://www.terraria-norge.net. Brukernavn må være det samme som navnet på karakteren du skal bruke. Du vil da få tilsendt et passord av meg. Når du logger inn med dette passordet vil du ha tilgang. Brukernavn er case-sensitivt, så viktig at du inkluderer små/store bokstaver.

Mail: [email protected]

 

Regler:

  • Alle må lage en ny karakter, det er ikke mulig å ha med seg ressurser/items fra en annen karakter over på serveren.
  • Kun EN karakter per bruker (utvides senere)
  • Ingen griefing

 

* mer kommer *

 

Serverside inventory:

Om du logger ut, spiller på et annet multi/singleplayer map og plukker opp items/ressurser (dirt blocks, wood, verktøy, potions osv) for så å ta dette med deg tilbake til Terraria Norge serveren, vil du ikke ha mulighet til å spille før du fjerner/sletter disse itemene fra ditt inventory.

F.eks, logger du ut med 11 Dirt blocks, også logger inn igjen med 14 - må du slette 3 dirt blocks fra ditt inventory. Du vil få beskjed ved pålogging hvilke items, og hvor mange du må slette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...