Latias Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Norge - Litauen Privatlandskamp 07-06-2011 Kl. 19:00 Ullevaal Stadion Vises på: ---------------------------------------------------- 30. juli trekkes kvalifiseringsgruppene til Brasil-VM i 2014. Med seier mot Litauen blir Norge etter all sannsynlighet toppseedet. Tirsdagens privatlandskamp kan virke mindre viktig etter storkampen mot Portugal i EM-kvalifiseringen lørdag. Landslagssjef Egil Olsen påpeker imidlertid at det ikke er tilfellet. "Den er blitt langt viktigere enn mange aner", sier Drillo. Det internasjonal fotballforbundet (FIFA) bruker FIFA-rankingen til å rangere landslagene. De ni beste europeiske lagene kommer i trekningsgruppe én og slipper å møte hverandre. "Det er en enorm fordel. Da slipper vi alle de store kanonene i Europa: Spania, Tyskland, Nederland, Portugal, you name it", sier Drillo. Mulig lagoppstilling - Norge: Jarstein Høgli - Hangeland - Demidov - JA Riise Braathen - Yttergård Jenssen - Hauger - Gamst Pedersen Huseklepp - Abdellaoue Tips: 2-1 Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Det er jo svært viktig om vi har muligheten til å bli toppseedet, så håper virkelig de klarer å motivere seg og gjøre en god kamp. håper også man velger å bruke Daniel Braaten, og er glad vi ikke skal ha med Carew. Endret 7. juni 2011 av Heavenly Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Blir å se denne på TV. Å betale 400 kroner for å se den live blir for dumt. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Kom igjen Norge. Dette skal være enkel seier. Minst 4-0. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Jarstein Ruud, Hangeland, Wæhler, Riise Riise, Yttergård Jensen, Hauger, Pedersen Moa - Huseklepp Tipper vi vinner 1-0 eller 2-1. Endret 7. juni 2011 av Shurger Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Huff, det ville vært dårlig... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Nå er vi ikke spesielt mye bedre en de andre møkk-lagene i europa eller. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det tror jeg absolutt at vi er...Ihvertfall litt bedre enn mange nasjoner. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Tipper ettmålsseier her jeg også. Flott lag, gledelig å se Moa, Braathen og RYJ fra start. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Braathen starter da ikke? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Faen da, ble lurt av VG Live. BH Riise har klippekort fortsatt ser jeg. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Litauen starter jo med et jækla reservepreget lag. Kanskje vi klarer flere mål da. Lenke til kommentar
nosrotkah Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Håper vi vinner denne kampen! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Ikke særlig underholdenende start iallefall.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Kjedelige greier. Godt at Ruud spiller, han er god..... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Er det noe rart med lyden til dere? Veldig lav kommentatorlyd hos meg, og det høres litt uklart ut nesten.. Lenke til kommentar
nosrotkah Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Nei,jeg synes det høres normalt ut. det var jo et straffespark? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Du er absolutt ikke den eneste som sliter med lyden, Shurger. Har lydstyrken på 75 nå, sliter fortsatt med å høre. Pleier sjeldent å ha den over 50. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Virker som lyden på kommentatorene knøvler seg hos meg. + at publikum er jævla høyt iforhold til kommentatorene.. Spesielt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå