Gå til innhold

Sony E3 Presse konferanse 2011

Anbefalte innlegg

Sony sin presse konferanse

Tenkte å legge til rette for diskusjon og informasjon om og fra Sony sin pressekonferanse som går av stabelen klokken 02:00 norsk tid!

Hva forventer folk å høre? Hva ønsker vi?

For meg selv, kunne jeg gjerne tenkt meg en "rekonstruksjon" eller en liten face lift i XMB, litt flere gruppe muligheter for flere spillere, en litt mer sømløs Home integrasjon. Home er tidkrevende og tar lang tid å få igang. Men dette er noe jeg tviler på vi får høre om i kveld. Hva tenker dere?

Tenkte også å legge til noen høydepunkter i dette innlegget når konferansen er ferdig.

Legger også ved en link til en stream, hvis folk har flere streams, legger jeg gjerne til disse i første posten!

Gamespot stream

Sony stream

Endret av andypandy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sly 4, Syphon Filter PS3, Heavenly Sword 2 og en overraskelse. Vise fram Agent, The Last Guardian, Final Fantasy VS XIII.

NGP navn, dato, launch-spill og pris. FFVII remake, nytt Loco Roco/Japan Studio, Lumines etc. og andre gode "mini" spill.

Kommer til å være masse Home, Move, 3D og grafer som kommer til å kjede meg da, så forventer ikke mye.

Lenke til kommentar

De vil nok bruke konferansetid på brannslukking. Uansett vil PSP2 aka NGP være konferansens høydepunkt. Pris, lanseringsdato og lanseringsspill får vi forhåpentligvis svar på. Ellers får vi nok se nærmere Twisted Metal PS3 (Jaffe), Uncharted 3, The Last Guardian, Final Fantasy Versus XIII og muligens Rockstars (enn så lenge) PS3-eksklusive Agent. Går rykter om God of War 4.

Lenke til kommentar

Ting jeg er interessert i:

PS Vita

The Last Guardian

Uncharted 3

Final Fantasy Versus XIII

Agent

NGP-PS3 kryssplattformspilling

Ting jeg personlig ikke er interessert i, men som jeg er sikker på at kommer til å komme (og være bra):

God of War 4

Twisted Metal

Sly 4

Ratchet & Clank

3D

Og det jeg er desidert minst interessert i (og som jeg ikke fatter at så mange vil ha) er en remake av det middelmådige (i mine øyne) Final Fantasy VII.

Syphoon Filter som mer Metal Gear Solid-aktigspill hadde vært kult til PS3 også!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ

hvor ser dere det?

er på sony sin stream nå, men den har ikke startet enda. Vet ikke om den er treig eller hva det er :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...