SoiRaM Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Heisann Jeg lurer på hvordan man åpner portene på altibox. Kjører minecraft server, men andre utenom lokal nett kan ikke kople seg opp. Kan noen veilede meg hvordaan jeg gjør dette? Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 www.portforward.com Finner ikke altibox der? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Hva heter Altibox sin router/modem/multimodem da? Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 Fikk løst problemet, men takk for hjelpen Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Fikk løst problemet, men takk for hjelpen Da er det fint om du forteller oss hvordan du løste problemet. Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 www.vikenfiber.no skriv inn email og passord. endre konfigurasjonene til nettet derifra, åpne portene osv.. Lenke til kommentar
btfredr Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 www.vikenfiber.no skriv inn email og passord. endre konfigurasjonene til nettet derifra, åpne portene osv.. Hvordan er det man gjør det? Det er ikke et sted som det står noe om det! Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 www.vikenfiber.no skriv inn email og passord. endre konfigurasjonene til nettet derifra, åpne portene osv.. Hvordan er det man gjør det? Det er ikke et sted som det står noe om det! Gå på nettsidene til de du har som leverandør og logg deg inn. Derifra går du inn på Internett og så hjemmesentral. Så skal du kunne endre innstillinger derifra Lenke til kommentar
btfredr Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 www.vikenfiber.no skriv inn email og passord. endre konfigurasjonene til nettet derifra, åpne portene osv.. Hvordan er det man gjør det? Det er ikke et sted som det står noe om det! Gå på nettsidene til de du har som leverandør og logg deg inn. Derifra går du inn på Internett og så hjemmesentral. Så skal du kunne endre innstillinger derifra Men det står bare intern ip, intern nettverksmaske, dhcp og dmz. DMZ har jeg prøvd før men det hjelper ikke på nat typen Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 (endret) Mulighet for å dele bilde? Har min i bridge så får ikke sjekket hvordan man gjør det :/ Du må gå inn på portviderekobling, tror det ligger under dmz Du må komme hit, så er det bare å skrive inn info'en. Endret 4. desember 2015 av Bjonness406 Lenke til kommentar
btfredr Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Mulighet for å dele bilde? Har min i bridge så får ikke sjekket hvordan man gjør det :/ Du må gå inn på portviderekobling, tror det ligger under dmz Du må komme hit, så er det bare å skrive inn info'en. Jeg fikk til å få type 1 inne i spillet, men det er ikke på ps4 når jeg tester nettet. Jeg tror det funker som det skal nå, skjønner egentlig ikke hva jeg gjorde. Skjønner liksom ikke hvorfor det ikke er på ps4 Lenke til kommentar
btfredr Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Mulighet for å dele bilde? Har min i bridge så får ikke sjekket hvordan man gjør det :/ Du må gå inn på portviderekobling, tror det ligger under dmz Du må komme hit, så er det bare å skrive inn info'en. Mulighet for å dele bilde? Har min i bridge så får ikke sjekket hvordan man gjør det :/ Du må gå inn på portviderekobling, tror det ligger under dmz Du må komme hit, så er det bare å skrive inn info'en. Jeg fikk til å få type 1 inne i spillet, men det er ikke på ps4 når jeg tester nettet. Jeg tror det funker som det skal nå, skjønner egentlig ikke hva jeg gjorde. Skjønner liksom ikke hvorfor det ikke er på ps4 Hvordan får jeg nat type 1 på ps4? Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Du legger inn ps4 på dmz, nat type 1 er at du er helt åpen. Tror du vil legge inn nat type 2, er mer sikkert. http://www.playstationing.com/ps4/how-to-change-your-nat-type-on-ps4-and-ps3/839 Lenke til kommentar
btfredr Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 (endret) Du legger inn ps4 på dmz, nat type 1 er at du er helt åpen. Tror du vil legge inn nat type 2, er mer sikkert. http://www.playstationing.com/ps4/how-to-change-your-nat-type-on-ps4-and-ps3/839 Jeg vet det, men åpen nat er bedre når man skal spille online. Det er derfor jeg vil ha det. PS4 får type 2 selv om jeg har den på dmz. Endret 4. desember 2015 av btfredr Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Du legger inn ps4 på dmz, nat type 1 er at du er helt åpen. Tror du vil legge inn nat type 2, er mer sikkert. http://www.playstationing.com/ps4/how-to-change-your-nat-type-on-ps4-and-ps3/839 Jeg vet det, men åpen nat er bedre når man skal spille online. Det er derfor jeg vil ha det. PS4 får type 2 selv om jeg har den på dmz. Da vet jeg desv ikke. Ps: når du bruker dmz på en ps4, husk å sett statisk ip på ps4'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå