RBW Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Frister oss med en ekstra tynn bærbar, 17 millimeter tykk. Asus jakter på MacBook Air Lenke til kommentar
iMono Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Har selv Macbook Air, men mener Asus er litt sen. Flott med Sandy, men C2D gjør fortsatt sin jobb på en ypperlig måte. Flott maskin uansett! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Kunne gjerne ha kommet ut litt tidligere i år ja. Og ser litt tynt ut med porter. AtW Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Sen? Det er jo ikke sånn at størrelseformatet går ut av dato. Asus er forsåvidt også først ute med en Windows-maskin i dette størrelseformatet. Redigert: Mønstret oppå er forresten sirkelbørstet. Enig i at det var veldig sparsommelig med porter. Så vidt jeg kan se: Høyre side: strømtilførsel + USB + mini-jack + blå led Venstre side: USB + mini-displayport Endret 31. mai 2011 av Simen1 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Er en thunderbolt-kontakt vi ser ved siden av USB-en på bildet? Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 ASUS er virkelig i siget for tida, med masse fine maskiner. Bare synd de får så få kontakter inn på den lille plassen. Ellers skulle jeg gjerne hatt en sånn. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Denne er en del av Intels "Ultrabook" konsept: http://www.anandtech.com/show/4371/intel-ultrabook-meet-the-new-thin-and-light-notebook/2 Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Er en thunderbolt-kontakt vi ser ved siden av USB-en på bildet? Ikonet ser ut som minidisplay, er ikke det lynet som er på thunderbolt-kontakter. Men man vet aldri.. Endret 31. mai 2011 av laserlars Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Sen? Det er jo ikke sånn at størrelseformatet går ut av dato. Asus er forsåvidt også først ute med en Windows-maskin i dette størrelseformatet. Redigert: Mønstret oppå er forresten sirkelbørstet. Enig i at det var veldig sparsommelig med porter. Så vidt jeg kan se: Venstre side: USB + Displayport Høyre side: mini-jack + USB + strømtilførsel Det vet jeg ikke helt om jeg er enig i, ultraportable er jo ikke helt nytt på windows-fronten, selv om det har vært relativt få gode maskiner å velge mellom. X300 og X1 fra deller jo feks gode eksempler som er en god del eldre. AtW Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Denne maskinen er rett og slett fantastisk sexy, syns den ser ennå bedre ut på videoen: http://www.youtube.com/watch?v=-aLwBxaNDiA Synd den ikke kommer med større skjerm. Gi meg en 13" versjon til under 10 000,- så er jeg klar med kortet. Edit: Legg merke til at her har den både HDMI og USB 3 tilkobling. Flere bilder her: Engadget Endret 31. mai 2011 av phax Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Noe seperat skjermkort her, eller blir det intel? Noen som har sett noen gode tester av Intel sitt skjermkort sammenlignet med andre bærbare skjermkort? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Utrolig sexy og kjekk liten ting! Det er tre viktige faktorer for at jeg skal kjøpe den: Hva prisen er, om den blir varm og om den ikke blir treig. Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Skal kjøpe denne til alle mine ansatte i mitt firma! altså bare meg =) 1 Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 apple kjem til å hoppe i strupen på asus... designet er bort i mot heilt likt... Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 apple kjem til å hoppe i strupen på asus... designet er bort i mot heilt likt... Nja, det er faktisk ganske så tydelig forskjell hvis man ser etter. Det eneste som er likt er at den er grunnformen med at den er tykk i ene enden og smal i andre. Ja og at den har skjerm, tastatur og pekeflate da. Men det er vel ganske elementært. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Og hva er battertiden? Og hva er ytelsen i de 2 store emualtorene?(ePSX og N64 emulator) Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Ting går fort i denne bransjen, før Asus har fått ut denne er ny versjon av Macbook Air på gata... Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Jepp, med oppdateringene til MBA og det fryktete prishoppet som kommer på asusen så er dette ikke akkurat en MBA-killer lengre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå