horse4life Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Kommentartråd for HAF 922 mod - Hvit/svart/rød Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 Det er bra, liten oppdatering der nå Lenke til kommentar
Plexim Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Hovedkortet er sprayet matt svart, ble veldig fornøyd med resultatet, men var skeptisk rett etter jeg hadde gjort det, så ikke så bra ut med en gang. der var det forhåpentligvis en leif, hvis ikke så tror jeg ikke du er så lur håper virkelig ikke at du har lakket hoverdkortet bare hovedkortbrettet forhåpentligvis Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Det var en skrifefeil. Skal rettes opp med det samme, det var Hovedkortbrettet:) Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Du å klagingen på skriveleifer dantax... Men uansett, ser bra ut dette! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Ser bra ut Synes da det er høyre siden av hdd holderen som trenger finpussing jeg da men, venstresiden ser jo helt fin ut Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Jeg har nok skrevet feil igjen!.. Er nok litt fjern idag:) Lenke til kommentar
Fenderking Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Ser bra ut det der ja. Har selv lakkert mitt haf 922 inni svart med 2 lag klarlakk. får litt mer skinn men det er snak og behag. Holder på med kapping til sidevindu og stealth cd rom og kabelrydding. Følger med på tråden videre. Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Kult, har begynt å lakke deler fler deler nå. Begynner med fast oppdatering hver helg nå (eller oftere) Så kan regne med en oppdatering søndag eller mandag! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 da gleder jeg meg til den Skal selv modde 922 kassa mi når jeg får tak i nytt kabinett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå