Gå til innhold

Fototreff i Halden

Anbefalte innlegg

Fototreffet finner sted i Halden den 18. juni. Vi møtes klokken 1230 ved Thon Hotel v/Brygga Kultursal.

De som er med:

For Your Eyes Only

eveant

Natrich

Bjørnli

tomsi42 (kl 1300)

Da er det en stund siden forrige treff som varte for kort om man spør de som var med, derfor er det stemmning for å få til et nytt treff for å få med seg resten av Halden.

Spørsmålet nu er om det er klart for et nytt treff snart, nå i inngangen til sommeren og junifesten finner snart sted!

Hvilke dager passer for deg, svar i pollen :)

Ang 11. juni så har Opera Øsfold en oppsettning av Carmen (Bizet) på Fredriksten Festning. Om noen har billetter så kan de kanskje kombinere det med en dag i Halden og fototreff? :)

Endret av Natrich
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med en poll med datoer?

Les innlegget mitt engang til, jeg synes den begrunnelsen holder. Det er best å sjekke først om det er stemmning for det, enn å planlegge en hel masse uten å vite med sikkerhet om dere faktisk har lyst. Denne organiseringen har fungert fint før :)

Endret av Natrich
Lenke til kommentar

Lørdager kan bli litt vanskelig for meg utover, men hvis det passer så slenger jeg meg med på sparket :)

Hvorfor er ikke søndager med, og hvorfor har vi ikke flervalgsmulighet. Tror det hadde vært lurt.

Fordi jeg egentlig ikke har satt av nok tid til å mekke på tråden nu, skal fikse det etterpå etter en matbit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...