Natrich Skrevet 27. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2011 (endret) Fototreffet finner sted i Halden den 18. juni. Vi møtes klokken 1230 ved Thon Hotel v/Brygga Kultursal. De som er med: For Your Eyes Only eveant Natrich Bjørnli tomsi42 (kl 1300) __________________________ Da er det en stund siden forrige treff som varte for kort om man spør de som var med, derfor er det stemmning for å få til et nytt treff for å få med seg resten av Halden. Spørsmålet nu er om det er klart for et nytt treff snart, nå i inngangen til sommeren og junifesten finner snart sted! Hvilke dager passer for deg, svar i pollen Ang 11. juni så har Opera Øsfold en oppsettning av Carmen (Bizet) på Fredriksten Festning. Om noen har billetter så kan de kanskje kombinere det med en dag i Halden og fototreff? Endret 14. juni 2011 av Natrich Lenke til kommentar
eveant Skrevet 27. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2011 Hva med en poll med datoer? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 27. mai 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mai 2011 (endret) Hva med en poll med datoer? Les innlegget mitt engang til, jeg synes den begrunnelsen holder. Det er best å sjekke først om det er stemmning for det, enn å planlegge en hel masse uten å vite med sikkerhet om dere faktisk har lyst. Denne organiseringen har fungert fint før Endret 27. mai 2011 av Natrich Lenke til kommentar
eveant Skrevet 27. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2011 Trodde vi allerede hadde sjekket om det var stemning i den forrige tråden. Det er jo mange som har sagt at de kan, men ikke vet helt når pga eksamner osv. 2 Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 27. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2011 Jeg er med Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2011 Allerede nå har 6 av 6 sagt at de er med. Da er det bare å få opp en dato poll. med litt flaks kan du legge den til den eksisterende. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 27. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2011 Er selvfølgelig med(med mindre jeg må jobbe da) men bare jeg får 1-2 ukers varsel går det nok bra:P Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 27. mai 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mai 2011 Trodde vi allerede hadde sjekket om det var stemning i den forrige tråden. Det er jo mange som har sagt at de kan, men ikke vet helt når pga eksamner osv. Okey, da har jeg missforstått situasjonen. Skal fikse dato-poll Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mai 2011 Da er poll med datoer opprettet Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 28. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Sett opp en mulighet for å krysse av flere? Jeg kan ikke 4 juni eller 11 juni faktisk, fikk vite idag at jeg skal jobbe da:P Edit: stemte 18 Juni Endret 28. mai 2011 av Bjørnli Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Lar pollen rulle til søndag kveld. Rart at kun 5 har stemt når 6-8 viste interesse Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 De har vel ikke fulgt med så godt på forumet? Send de en pm Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Da var min stemme registrert, 18 juni passer best Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Lørdager kan bli litt vanskelig for meg utover, men hvis det passer så slenger jeg meg med på sparket Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Lørdager kan bli litt vanskelig for meg utover, men hvis det passer så slenger jeg meg med på sparket Hvorfor er ikke søndager med, og hvorfor har vi ikke flervalgsmulighet. Tror det hadde vært lurt. 2 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Lørdager kan bli litt vanskelig for meg utover, men hvis det passer så slenger jeg meg med på sparket Hvorfor er ikke søndager med, og hvorfor har vi ikke flervalgsmulighet. Tror det hadde vært lurt. Fordi jeg egentlig ikke har satt av nok tid til å mekke på tråden nu, skal fikse det etterpå etter en matbit. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Fordi jeg egentlig ikke har satt av nok tid til å mekke på tråden nu, skal fikse det etterpå etter en matbit. Fine saker. Takk for at du tar tid til dette. 1 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Takk Tom Nå har jeg endret på hele spørreskjemaet, det betyr at man må stemme på nytt. Ang 11. juni så har Opera Østfold satt opp Carmen på Fredriksten Festning, hvis noen har billetter så kan de kanskje kombinere det med en dag i Halden? Lenke til kommentar
eveant Skrevet 1. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Dette står når jeg prøver å stemme på flere alternativer: [#10355] Du må gi din stemme i hvert spørsmål i avstemningen. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2011 Dette står når jeg prøver å stemme på flere alternativer: [#10355] Du må gi din stemme i hvert spørsmål i avstemningen. Gå tilbake, refresh. Vent et par sekunder. Fungerte fint for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå