Populært innlegg Bjarnemann Skrevet 26. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 26. mai 2011 For å poengtere med en gang; Dette er ikke trolling. Jeg sitter nå på Burger King på en do som har hengt seg. Dørhåndtaket har skutt seg, så jeg kommer ikke ut av doen. Hva faen gjør jeg? Har prøvd å dirke opp med nøkkel, skru opp låse osv.. Har vært her inne i en halv time nå, og begynner å gå lei av å være last inne på do.. Noen som har noen forslag? HJELP Jeg vet også at dette er feil sted på forumet, men fant ganske enkelt ikke noen passende kategori.. Valgte her, siden mange henger her, og jeg er interessert i raskest mulig hjelp! 21 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Hva med å ringe til burgerking? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Det må da vitterlig komme noen andre inn på doen i løpet av en halvtime? Uansett burde du vel oppgi hvilken BK du er på, så kan vel noen finne nummeret dit. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 Finner ikke noe nr.. IKKE morsomt! Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Hvilken by er du i? Kanskje noen her på forumet sitter i samme by og kan hjelpe deg? Lenke til kommentar
Fuglejenta Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Går du alene på burgerking eller har du kanskje en kjæreste eller venner som sitter å venter? I så fall kan du jo ringe dem og be om hjelp? Eller ringe en venn som bor i nærheten om hjelp? Eller du kan prøve å få kontakt med noen på andre siden av døren og be om hjelp? Sparke i døra da? Noen dører trenger litt vold for å gi seg. Hvis du ordner veldig høylytt så kanskje du ikke trenger å spørre noen, men betjeningen hører bråket og kommer? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) For å poengtere med en gang; Dette er ikke trolling. Jeg sitter nå på Burger King på en do som har hengt seg. Dørhåndtaket har skutt seg, så jeg kommer ikke ut av doen. Hva faen gjør jeg? Har prøvd å dirke opp med nøkkel, skru opp låse osv.. Har vært her inne i en halv time nå, og begynner å gå lei av å være last inne på do.. Noen som har noen forslag? HJELP Jeg vet også at dette er feil sted på forumet, men fant ganske enkelt ikke noen passende kategori.. Valgte her, siden mange henger her, og jeg er interessert i raskest mulig hjelp! Ring 02800. Politiet bør kunne hjelpe deg. Endret 26. mai 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 Oslo Majorstua. Tror jeg ringer politiet snart Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Google er din venn når du er innelåst på do. Ring heller Burger Kingen du sitter på om du ikke vil vente lengre enn nødvendig: 22 60 09 15 Endret 26. mai 2011 av Aiki Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Hehe. *mine innlegg* Er det ikke mulig å prøve å rope høyt til noen hører deg? Om du har vært der en halvtime burde vedkommende som hører deg gaule ha en liten forståelse Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 Skulle bare på do fra jobb, så er alene. Vold er prøvd! Ringer politiet tenker jeg.. Jeg har rop og banka som en gal. BK tar ikke tlf. Hmm Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 La oss få vite hvordan det gikk etterpå da. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Har du kommet deg ut av dassen nå? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Nå burde du vel ha kommet ut vel? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 Frihet! Endelig. Kom en kar som skulle på do, så han var så grei å hente betjeningen for meg. Etter mye om og men fikk de endelig dirka opp døra.. Puh, det er en time av livet jeg aldri får tilbake.. 2 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Frihet! Endelig. Kom en kar som skulle på do, så han var så grei å hente betjeningen for meg. Etter mye om og men fikk de endelig dirka opp døra.. Puh, det er en time av livet jeg aldri får tilbake.. Var det dritflaut? 6 Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Kanskje han ble pissredd. Sikkert ikke noe morro, men det er jo litt artig å lage denne tråden uansett, hehe. 1 Lenke til kommentar
Fuglejenta Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Puh, det er en time av livet jeg aldri får tilbake.. Men alle må oppleve å bli innelåst på en do til det blir ubehagelig. Like greit å få det overstått tidlig i livet Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 Ja, det var en smule flaut.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Kanskje du får problemer senere i livet nå? Kanskje du får Rammeskrekk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg