Shinez_217 Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Hei. Vi skal på storbys ferie, dato for når vi drar er ikke bestemt, men jeg har bestemt at jeg vil til roma. noen som har forslag til en fin tur til roma, Fly, hotell, resturanger? hvor mange dager er anbefalt å legge turen på? må jo få sett mye av roma og historien. har sett litt på Star Tour sine turer, noen som har erfaringer? pris klassen på turen betyr ikke alt for mye. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Både Norwegian og SAS flyr deg helt greit til Roma, så ingenting å stusse på. Til Roma ville jeg lagt meg på en uke eller deromkring, selv om det sikkert blir for lite uansett. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Jeg var der i underkant av en uke. Det var egentlig helt greit, men det er jo som iChristian sier alltid for lite uansett. Du rekker aldri å se alt. Jeg har ingen erfaring med Star Tour sine turer. Vi fly med Sterling, og fikset hotell selv via hotels.com. Roma er helt klart en by jeg kan anbefale. Mye flott å se og gjøre. Lenke til kommentar
gardkarlsen Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Det er en nydelig by - kona og jeg var der for noen år siden og her er et reisebrev med bilder, linker og kart http://gardkarlsen.com/rome_italy.htm . Kanskje du kan finne noe nyttig info der :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå