NothinDoin™ Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Bruker: NothinDoin™ Utfordring: Fange det jeg ser på som "typisk sørlandet". Deltakernivå: Entusiast Utstyr: Canon 350D, 50mm 1.4 , 60mm 2.8 og annet som faller meg inn. Tilleggsutfordringer: Utvide Photoshop-kunnskapen. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 1. Juni Ikke et sterkt bidrag fra meg i dag, været ble ikke helt som planlagt. Varoddbrua er inngangen og utgangen til Kristiansand, og denne festen for meg, og jeg ser på den som typisk sørlandsk! Varoddbrua by NothinDoin™, on Flickr Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Fine farger og bra komponert... Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Takk Skal prøve på noe litt mer spennende i dag, men har jobb fra 4 til halv 11, så det spørs hva jeg får til. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Fine linjer i bildet! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) 2. Juni Det er sjeldent jeg føler meg så hjemme som når jeg kjører på en trang vei langs sjøen, og det plutselig dukker opp ei hjemmebygd brygge med gamle båter og fiskeutstyr liggende rundt forbi! Fishing equipment by NothinDoin™, on Flickr Endret 4. juni 2011 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Fine, duse farver der, i et miljø også en bortkommen vestfolding kan føle seg hjemme i. Godt fanget! Endret 2. juni 2011 av Euklid Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Det var typisk sørland ja! Her må jeg jo følge med og se om jeg kjenner meg igjen. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Får prøve å gå til ukjente takter da, så du får noe å gruble på Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Enig med "fine farger", det gir en spesiell stemning... Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Enig med "fine farger", det gir en spesiell stemning... Takk _______________________________ Satt å så på Entourage og glemte helt at jeg skulle redigere bildene jeg hadde tatt Så det ble litt hasteredigering av et bilde før jeg tar kvelden. Har prøvd å legge på en varm farge, for å gi en følelse av solnedgangen som var da jeg tok bildet. 3. Juni Boat at sunset by NothinDoin™, on Flickr Endret 5. juni 2011 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Nå er ikke jeg veldig kjent på sørlandet. Men jeg tror båt og brygge står sentralt i sørlendingens liv. Siste bildet her er forøvrig godt komponert, synes jeg. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Takker Hos en ekte sørlending står båt og brygge kjært ja, og det gjør også trange gater bestående av trehus! 4.Juni Streets of Kristiansand, Norway. by NothinDoin™, on Flickr Endret 4. juni 2011 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Tror jeg liker bildet fra 3. juni best, jeg. Du trives med 350D? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 Er nok det jeg også liker best av dem til nå 350D er helt ok. Skulle gjerne ha oppgradert, men har ikke penger til det for tiden, så da får jeg bruke det jeg har Har tatt bilde for 5. Juni, men skal på jobb om et par timer, så får ikke lagt dem ut før i mårra. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Nydelig 3. juni, man får aldri nok båter i solnedgang, når de er så fint presentert som dette! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Takk! Gøy å se at jeg har fått til et brukbart bilde allerede! 5. Juni Frifjord by NothinDoin™, on Flickr Endret 6. juni 2011 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 6. Juni Kjører på med svart hvitt Vesta by NothinDoin™, on Flickr Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 7. Juni Gårsdagens, bedre sent enn aldri Mandal by NothinDoin™, on Flickr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå