Gå til innhold

Fitocracy - gjør treningen om til et RPG


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har vært betatester av fitocracy siden tidlig på nyåret, og jeg har nå tre invites til overs for de som måtte være interesserte.

 

For meg selv har det vært til stor hjelp. Jeg trener alene hjemme og trengte sårt noe som kunne motivere meg, og det vil jeg si at fitocracy har klart med glans. Det er jo et spill!

 

 

Fitocracy turns fitness into a fun, addictive game to help motivate users to improve their fitness. You earn points, level up, and unlock achievements, all for tracking what you're already doing in the gym. As you level up in Fitocracy, you get harder challenges and need to lift more/do more challenging cardio to keep leveling. Throughout the game, users can complete special quests, unlock bonus features, and compete with their friends in order to get them to the next level.

 

 

Kotaku skriver om dem her: http://kotaku.com/58...le+playing-game

 

Karen som står bak: http://brianmwang.tu...-the-first-time

 

Og en tråd fra something awful: http://forums.someth...hreadid=3410764

 

 

Jeg har som sagt tre invites til overs, og alle nye brukere får 10 egne.. så kanskje vi kan få ballen rullende her og få flere norske fitokrater?

 

OPPDATERING: DET ER MULIG Å REGISTRERE SEG VED Å KLIKKE HER, INGEN INVITE NØDVENDIG

 

Takk til Lufen som fant lenka!

Invite-code funker ikke lengre. Spør heller i tråden!

Endret av Flames
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes det høres veldig interessant ut :). Kunne jeg fått en invitasjon?

 

Jepp, første man til mølla tenkte jeg. Skal jeg sende til den adressen du har i signatur?

 

Edit: Jeg gjør det, så får du bare sjekke den. :)

 

Edit2: Invite sendt, EirikYeah!

Endret av Flames
Lenke til kommentar

Kunne gjerne også tenkt meg en. :)

 

Hørte om dette for en stund siden, og meldte meg opp på mailinglisten deres, men har ikke hørt noe. :dontgetit:

 

 

Trenger en epostadresse da. Får ikke sjekket brukerprofilen din ettersom forumet er i noe slags performance mode, så post den her du.

Lenke til kommentar

Jeg synes det høres veldig interessant ut :). Kunne jeg fått en invitasjon?

 

Jepp, første man til mølla tenkte jeg. Skal jeg sende til den adressen du har i signatur?

 

Edit: Jeg gjør det, så får du bare sjekke den. :)

 

Edit2: Invite sendt, EirikYeah!

 

Takker så meget :). Det ser dog ikke ut til at jeg har fått noe e-mail fra deg :(. Adressen i signaturen min er korrekt; er du sikker på at du har stavet det riktig?

 

[email protected]

Lenke til kommentar

@Matsemann: Sendt!

 

 

Da er mine tre invites brukt opp (i hvert fall så snart eirik-yeah sjekker eposten sin).

 

Håper dere kan dele ut deres egne invites til andre her, så kan vi rotte oss sammen i Norway-gruppen og klatre på leaderboardet ;)

Endret av Flames
Lenke til kommentar

Der var jeg registrert og dagens aktivitet logget :). Virker skikkelig bra så langt. Om ikke annet, så er det i hvert fall et enkelt og greit system for å holde kontroll på treningen min.

 

Jeg kan også sende ut invitasjoner til folk som er interessert i å prøve. Jeg lar Flames sende invitasjon til deg Matsemann, så kan jeg ta de neste 10 ;).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...