Hippocleides Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Hei alle sammen, og velkommen til den første (men forhåpentligvis IKKE den siste) middagen hjemme hos Hr. Hippo! Jeg velger å gå til det skrittet å dele dette med dere da jeg er i aldeles særdeles utsøkt godt humør idag. Her er dere velkomne til å strekke ut skinka og legge valken(e) godt til rett på krakken (dere kan sette dere i hjørnet så er dere ikke i veien og jeg vet hvor jeg har dere). Mer eller mindre passende stemningsmusikk for anledningen: . Dagens rett er da gøy på boks Numero Uno (det er fransk for 'bra saker'): "Trondhjems Erter, Kjøtt og Flesk" - som det så fengende heter. Eller moste kalvetestikler, jeg vet ikke helt hva slags eventyr-kjøtt det er for noe. Det finner vi ut av isammen da dere. Tror bare jeg mest lar bildene tale for seg da jeg er en mann av få ord og et bilde sier mer enn Kongens Nyttårstale. Boks med gøy Gøy i boksen Mer gøy åpenbarer seg Madam Skje og mysteriet rundt den Hvite Gørra Inngrodd gørr IKKE kjøtt Kanskje kjøtt Jævelskapen koker og syder (I HELVETET) Viktig å ta tiden Det som ikke var kjøtt kan vi koke suppe på eller eventuelt stearinlys DIE COW DIE Bordet er dekket og klart som elgen Vennlig hilsen Hippo ...dere er velkomne til bespisning neste søndag, om det skulle falle i smak. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Jeg ser jeg er glad jeg vanligvis ikke spiser hermetikk, men jeg håper det smakte Du bør uansett sjekke fransken din... Lenke til kommentar
Hippocleides Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2011 Du bør uansett sjekke fransken din... Alt jeg kan av matlaging og fransk har jeg lært av Todd fra "Life Support", så det der er også godt Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Numero Uno betyr i hvert fall "nummer en" på spansk... Lenke til kommentar
Hippocleides Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2011 Numero Uno betyr i hvert fall "nummer en" på spansk... Alarm, humor-lekkasje oppdaget alle mann fra borde detta blir pinlig røym landet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå