Toalettet Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Hei. Har windows 7 homepremium 64-bit på min ssd. Har ocz vertex 2 som jeg kjører W7 på. Men har også samsung spinpoint f3 som er koblet til 3.0gbps akkurat som ssden er. ( ikke samme port ofcourse). Men når jeg skal lagre alle mulige ting vil jeg helst ha det videoene og bildene og musikken osv som blir lgt inn, på samsung spinpoint f3 1tb hardisken. Hvordan tilføyer jeg en slik harddisk til systemet? Takk for svar! Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Du sier jo at den allerede er koblet til. Har du husket strømkabel til disken? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Har du partisjonert den og tildelt den en drevbokstav? Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 ei, arni? Harbikke det. Ervdet noe jeg kan gjøre i cmd? Ssden min har plass "0" btw. Takk Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Foreslår at du kikker litt på denne guiden: Diskbehandling Lenke til kommentar
007CD Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 INGEN harddisker for intern bruk er plugg og lagre ivei. Grunnen til dette er for at de skal kunne brukes til Skrekkintosher, Linux og Windows. Du må partisjonere disken og gi den en bokstav FØR du kan bruke den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå