Benbjo Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Barclays Premier League 17:00 @ Ashburton Grove Dommer: Michael Oliver Arsenal news: Både Fabregas og Nasri ser ut til å miste denne matchen, mens Vermaelen får muligens sin første start siden August etter å ha vært ute meste parten av sesongen med en merkelig skade. Antagelig får Ramsey og Arshavin, som var elendige mot Stoke, enda en sjanse her. Forventet oppstilling: Sczeszny Sagna - Djourou - Vermaelen - Clichy Song - Wilshere Walcott - Ramseyu - Arshavin Van Persie Villa News: Villa har nesten ingen skader. Den eneste er Jean II Makoun som ikke er tilgjengelig. Ellers vil ikke Houllier være på sidelinjen for Villa i denne kampen. I stedet så er det gode, gamle Gary McAllister som tar seg av det taktiske. Forventet oppstilling: Friedel Luke Young - Dunne - Collins - Walker Petrov - Reo-Coker - Downing, Ashley Young Bent - Agbonlahor Kamptips: Arsenal har hatt en elendig andre halvdel på sesongen og må vinne sine to neste kamper for å beholde 3. plassen. Villa på sin side har generelt ikke hatt noen god sesong og har ingenting å spille for denne kampen. På grunn av Arsenals enestående evne til å kollapse under press så tror jeg denne kampen vil sette spikeren i kisten for å klare 3.plass i år. Aston Villa ønsker nok også å avslutte sesongen på en positiv måte. Resultat: 2-2 (RvP, Walcott - Bent 2x) Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Bra valg av bilde. http://www.youtube.com/watch?v=CnzQE_CBHxI Dessverre holder ikke den mannen i nærheten av samme klasse som han holdt i fjor. Villa har absolutt ingenting å spille for, og dette bør bli en nokså komfortabel 2-målsseier. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Starter Vermaelen? Blir digg å se han i aksjon for førstelaget igjen Håper gutta vinner denne selv om Chelsea kommer til å rundpule Newcastle. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Starter Vermaelen? Blir digg å se han i aksjon for førstelaget igjen Håper gutta vinner denne selv om Chelsea kommer til å rundpule Newcastle. Vet ikke om han starter, men han bør få en sjanse synes jeg nå som han er skadefri og var god mot United reserves. Worst case er at han får seg en strekkskade. Det er ikke viktig å vinne på grunn av Chelsea, men på grunn av city som er 2 poeng bak og kommer til å vinne sine 2 siste kamper enkelt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Vær så snill, vinn denne Arsenal. Katastrofe om drittlaget City kvalifiserer seg direkte til mesterligaen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Word, Latias. Arsenal-seier passer bra her. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 2-1. Siste kamp på Emirates i år. Satser på en god avslutning på en heller skuffende sesong. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Laget jeg gjerne ser i dag, men klarer ikke å se at Wenger lar van Persie spille Cesc-rollen med Bendtner som midtspiss. Regner med at Ramsey starter istedet for Bendtner og van Persie som midtspiss Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg er på jobb til 19:00, så jeg setter veldig stor pris på utfyllende. oppdateringer underveis! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Chelsea bruker neste sesongs hjemmedrakter nå. Kommer vi til å bruke våre? Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Gleder meg til å se Verminator tilbake på banen. 1-1 RvP, Bent. 0-1 Bent. edit: Squidden starter også, fy faen... Szczesny, Sagna, Vermaelen, Squillaci, Gibbs Song, Wilshere, Ramsey Walcott, Van Persie, Arshavin Hva skjer med Clichy? Har han spilt sin siste kamp for oss? Endret 15. mai 2011 av Vestaa Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Gleder meg til å se Verminator tilbake på banen. 1-1 RvP, Bent. 0-1 Bent. edit: Squidden starter også, fy faen... Szczesny, Sagna, Vermaelen, Squillaci, Gibbs Song, Wilshere, Ramsey Walcott, Van Persie, Arshavin Squid mot Bent og Agbonlahor. Slakt "Samir Nasri and Cesc Fabregas have failed late fitness tests and are not involved.". http://www.arsenal.com/news/news-archive/team-news-vermaelen-starts-against-villa Endret 15. mai 2011 av Benbjo Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Første ti: Aston Villa åpner best. Arsenal triller ball på midten. Villa hadde ledet 1-0 om ikke Bent hadde vært uendelig dårlig. Var alene gjennom. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) 0-1 Bent. Looking good! Squillaci må vekk, ubeskrivelig dårlig spiller. Endret 15. mai 2011 av Vestaa Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Og der scorer Bent. Hallo 4. plass. Forsvaret er så JÆVLA dårlig. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Hahhaha, skal vi tape hjemme mot Villa nå. Please, bli ferdig med denne drittsesongen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 2-0. ahahha. Rakner totalt. Midt på tabellen neste sesong. Arsenal er blitt et middels lag. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Hahahaha fuck off Wenger. Selg alle spillerne og kjøp spillere som faktisk vil vinne. Endret 15. mai 2011 av Vestaa Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Gidd faen ikkje sjå resten. Om laget ikkje bryr seg gjer ikkje eg det heller. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå