tomsi42 Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Det ble et hyggelig treff med Sille der vi fikk med oss litt av hvert. Post blinkskuddene her. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Hei, takk for i dag! Kjempehyggelig å treffe Sille igjen, og dumt vi ikke klarte å finne / bli funnet av jarleandoy - får satse på bedre treff neste treff Noen var mer fornøyd med utstyret enn andre i dag gitt Gå nærmere! Almenningen Solid modelljobbing! Den satt i sikringsboksen Hodet på rett sted Skjeggat og breikjefta Trønder Parkidyll 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2011 Ja, noen var veldig fornøyd med utstyret i dag Andre var mer skeptisk ... Vi begynte med operaen, tror Sille var litt imponert. Her i sort-hvitt: Mange som solte seg: Plaza speilet seg i solen: Vi sjekket den nye gangbroa: Og fant noen hoder som stakk seg frem: 3 Lenke til kommentar
kaian Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Ooh, flott Silleportrett, og Noen hoder stakk seg fram, framifrå! Og mange fine ellers og, både nybroa og SAS f.eks. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2011 Takk takk. Synes almenningen din ble rimelig mektig og solid modelljobbing ble direkte tøff. Her er noen flere med Akamister i godt driv: 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Morsomme bilder, ser ut som dere hadde fint vær...gleder meg til treff snart. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) Hyggelig tur, med trønderbesøk! Starter med 3 skudd med 17-55en, BOKEH!!!!!! :!: Så litt BOKEH!!!!!!!!!!! med 11-16mm på 2.8 ...fokus traff dog ikke helt på forreste blomst, det blæs schø! ..og litt mere vidvinkel morro fototur14mai_4 by bHaugland, on Flickr fototur14mai_5 by bHaugland, on Flickr fototur14mai_2 by bHaugland, on Flickr fototur14mai_1 by bHaugland, on Flickr Også ett bilde med Samyangen til Sille, 85/1.4 ISO100 og vidåpen, ble nok noe overeksponert detta! Orket dog ikke mikse å trikse, kan hende det så bedre ut i b/w, menmen. fototur14mai by bHaugland, on Flickr Og et bilde jeg synes ble litt tøft. fototur14mai_3 by bHaugland, on Flickr Endret 14. mai 2011 av GENTorly 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Mye pent der, GENTorly - moskeen kledde s/h. Synes dog du kunne ha funnet en penere modell når du testet ut 85mm-en Lenke til kommentar
# offline Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 FY FLATE!! Har kaian kjøpt X100 Hvordan er den? Ta en tur innom kompaktkameratråden... Mange fine bilder her. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Mye pent der, GENTorly - moskeen kledde s/h. Synes dog du kunne ha funnet en penere modell når du testet ut 85mm-en Haha, tusen takk! :!: Må si at 85mmern er skarp altså! Det der er en uoppskarpet råfil, med bare bittelitt mere kontrast og fiks av hvitbalansen. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Kom til å tenke på at jeg lovte noen en lenke til Kirk Tuck i går, etter å ha anbefalt jevnlig lesing der. Litt usikker på hvem det var som var interessert, men jeg er nesten sikker på at det var Sille. Eller Tomsi. Kan ha vært GENTorly, eller så var det bare jeg som prata over meg igjen Endret 15. mai 2011 av kaian Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Var nok Sille du snakket om den bloggen til! Lenke til kommentar
Sille Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Filler'n: Hadde skrevet et langt innlegg, men så ble det borte. Vel,- her er kortversjonen; Er endelig hjemme etter jobb, reisen hjem gikk bra, utrolig sliten, elsket å klå på investeringen til Kaian, Hadde det meget hyggelig på treff i går, fikk mange bra bilder, legger bilder ut når de er ferdigredigerte, dere andre har lagt ut mange lekre bilder! 1 Lenke til kommentar
Sille Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Nå er jeg ferdig med å grovredigere noen av bildene fra i går, og jeg er meget fornøyd! Starter med noen fra operaen: Ett bilde helt på kanten: Flere fra operaen: Bokeh anyone? Gjett hvor dette er?: Plaza soler seg: Avslutter foreløpig med dagens mest fotograferte: Endret 15. mai 2011 av Sille 1 Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Mye herlige bilder her! Gleder meg alt til neste treff, skal se om jeg får vært med igjen da Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2011 Et fint knippe du kan være fornøyd med, Sille. Og, ja jeg hvor dette er Du kunne solgt et par av de siste bildene til Fuji. Alternativt Hansa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå