skenern Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) Da er alle 10'ende trinn elever trukket opp til Eksamen 2011. Denne tråden oppretter jeg, slik at vi kan bruke til å dele informasjon og og hjelpemidler. Temaet i år er: "Focus Magazine May " Linken til forberedelsesheftet er: Forberedelsesheftet Passordet er: ManDelaV11% Vurderingsveiledning Vurderingsveiledning TIPS: Bruk rikelig med bindeord. Sensor ser da at du har et bredt ordforråd og teksten blir variert. http://www.english-at-home.com/grammar/linking-words/ Her kan du forberede deg litt: Artikkel Grammatikk Fjor-årets eksamen: FOCUS MAGAZINE.pdf Bedre ordforråd? Dette skal være en tråd til forberedelse før Engelsk Eksamen. Endret 13. mai 2011 av skenern Lenke til kommentar
Zacher Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Er nettstedet nede hos noen andre? Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Siden er nede her også, ja, så ser ut til å være det for alle. Fint opplegg når siden er nede når man skal forberede seg til eksamen! Var det ikke Focus Magazine på eksamen i fjor også? Den er nede her også Lenke til kommentar
JayP Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) Jo tror det var Focus Magazine i fjor også, ja. Er helt på tryne etter min mening. Endret 13. mai 2011 av JayP Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Gled dere focus magazine er bra! Lenke til kommentar
JayP Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Utdyp er du snill? Er det virkelig noen andre her som deler samme syn som jarleandoy? Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Jeg synes Focus Magazine presenterer sakene sine på en fine måte, fra flere vinkler. Passe abstrakt. Lenke til kommentar
skenern Skrevet 13. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2011 Når det er flere tusen som skal på siden blir den sikkert ganske treg, men det er jo idiotisk. Lenke til kommentar
Lebdalon Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 jarleandoy har faktisk et poeng. Men for min del og med mine skrive evner så er focus magazine helt på trynet. Men vi går for 6'er! Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Men vi går for 6'er! Man går alltid for 6'ern! Lenke til kommentar
JayP Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Fikk forresten igjen Engelsk tentamen i dag. Fikk 5/6, altså nesten 6, takket være forige eksamens tråd. Så nå synes jeg vi bør hjelpe hverandre så mye her at alle som får dette til tentamen neste år får en bra karakter Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Glad for at jeg kom opp i Engelsk. Jeg har ikke hatt tentamen, så jeg har ikke noe forhold til Focus Magazine. Har alle eksamen på samme dag? Vi har til Torsdag, hvertfall. Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 vi har også på torsdagen Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 jeg synes dette temaet var dumt , vanskelig å vite hvilek oppgaver det kan bli , hva tror dere? Lenke til kommentar
agnetedjupvik Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 http://www.udir.no/upload/Eksamen/Grunnskolen/2010/Sensorveiledninger/ENG0012_Engelsk_sensorveiledning_V10_BM.pdf Her er sensorveiledningen fra eksamen i fjor med samme tema. Her ligger det mye nyttig, brukte dette til tentamen i vår. Vil gjette at vi får noe á la dette til eksamen. Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 hva tror dere kort-svars oppgavene kan bli ? Lenke til kommentar
stine1210 Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Jeg kom også opp i Engelsk, ikke min favoritt. Stilene mine består alltid av mange grammatikkfeil.. Noen som kan skrive ned grunnleggende regler? Lenke til kommentar
kristinessecret Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Jeg begynte nesten å grine når de sa at min klasse kom opp i Engelsk! Det er mitt favorittfag, så begge de to andre klassene var nok veldig misunnelige på oss. Uansett. På den andre kortsvarsoppgaven blir det vel det samme som i fjor og året før der; hvordan har du forberedt deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå