Gå til innhold

Trenger ny flatskjerm som skal brukes til film, 4-6K og minst 40"

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg trenger ny flatskjerm som jeg skal hovedsaklig bruke til å se på film på via pcen.

Jeg sitter ca 3m fra tven. Der tven skal henge, henger det et bilde som er 65x90cm. Jeg vil gjerne ha noe i nærheten av den størrelsen. Det blir vel 40-42" 42-46" er mer aktuelt.

Som kildesignal har jeg en parabol, men det er ikke sikker jeg kommer til å koble tven til den. Jeg kommer kanskje til å kjøpe en ps3 og koble tven til den, men den skal hovedsakelig bli brukt som skjerm for filmtitting og div. fra pcen.

Takker for svar! :)

Edit: Jeg kan ikke mye om tv, men jeg har sett på denne..

Edit 2: Vil heller ha 42-46"

Endret av DevilFish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg har ikkje akkurat sett på så mange andre 46" til 8k, men vil påstå at den er ganske god. Den kosta 10k når eg kjøpte den, eg angrar ikkje.

Det er små tendensar til lysare flekkar frå baklyset på min, men det merkar ein ikkje med mindre det er heilt mørkt både i rommet og på skjermen. Og det kan vere at min er litt feilprodusert også, men det er det einaste eg kan kome på som er dårleg med den.

Om du skal ha billigare, ikkje gå får 46". Det er liksom ein grunn til at den og den 52" plasma-TVen kostar 4999. Det er mykje betre å tenke på kvalitet i staden for størrelse.

Lenke til kommentar

Når jeg så over budsjettet strakk det seg dessverre ikke til en 46" tv. Så jeg lurer på om noen har forslag til 40/42"

Og en ting til jeg lurer på, hvor stor er forskjellen fra LCD til LED belyst LCD?

Endret av DevilFish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...