ORLY? Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Post deres blinkskudd fra dagens tur på Aker Brygge! Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Hei, Takk for dagens treff, hyggelig. Fint vær og greier. Vi klarte til og med å passe på kidsa. Her er noen av mine bilder fra i dag: Mååål Hurra-gjeng Hopp Ball-lek Splæsj Flere av mine bilder fra turen og bildene ovenfor i større størrelser her. 2 Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 7. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2011 Flotte bilder Gina! Fikk noen greie idag jeg også, hehe. Tok dog ikke så veldig mange bilder, ble rundt 50, med en del ute av fokus grunnet høy fart. 28mmern er skarp altså! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Ser ut som dere har hatt en fin tur. Spenstig hopp fra bykatt og et spenstig portrett av kaian fra GENTorly. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Så mange fine dere har tatt Gina og GENTorly! Jeg kan ikke huske å ha vært så lite fornøyd med det jeg fant på brikka etter et treff som i går, men hvis jeg tar med på vei til og fra treffet hjelper det litt, heldigvis. Paradise Hotel-deltaker promoterte egen modellkariere Katt eller hett blikktak, Gorgat? Noens barn løper veldig fort når jeg tar bilde av dem På tide å løpe vekk med kameraet Jeg vil ha en stor balong, men den må være blå... Hare hare, og takk for i dag! Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 GENTorly: mye skarpt, interessant og actionfyllt her. I bilde nr 2 synes jeg at du klarte du virkelig å fange øyeblikket, og basketball-spilleren kunne like gjerne vært fotografert in da hood i USA. Kaian: du er jo rene portrettfotografen for tilfellet. Min favoritt er imidlertid ballongbildet. Morsomt å se at de har bundet den fast til den dingsen, og kontrasten med de gamle byggene i bakgrunnen. Lenke til kommentar
tmeland Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 skal ikke skryte på meg ett stort antall blinkskudd, men her er ihvertfall noen av bildene jeg endte opp med. Varm sommerjobb: Kald sommerjobb: Noe jeg er god til: Noe jeg ikke er fullt så flink til: Noe som hadde vært praktisk i rushtiden: Takker for noen hyggelige timer med fine folk 1 Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Her er noen av de jeg knipset i går, ligger forøvrig fler inne på smugmug som man kommer inn på ved å klikke på bildene. Ble realativt fornøyd med fangsten i går. Siden jeg kun har kamerahus for tiden da resten er på service stilte Gorgat med Canon EF 100mm f/2.8 L IS USM Macro. En stor takk til han for å få låne det. Men redd jeg likte det litt for godt, jeg mååå bare ha det objektivet. Er jo utrolig skarpt. Det blir en dyr tur til fotovideo om ikke lege er jeg "redd". Regner med du ser du står økonomisk ansvarlig her Gorgat :!: Fabian Stang viste seg på Rådhusplassen for å åpne aktivitetene. Noen følte seg kanskje mer alene en andre i folkemassen? Kaian stiller seg ofte opp så det passer å ta noen portretter. Var vell de eldre som lekte mest med denne klossen så det ut til :!: Siden Gorgat var så hyggelig å lånte meg sin Canon 100mm f2.8L IS USM så måtte jeg prøve meg på noe macro. Men ble ikke beste resultatet akkurat. tmeland Kaian Bykatt Gentorly Skulle gjærne hatt et sånt (Beklager feilene, jeg satt i en helt annen verden når jeg skrev her. Og ble forvirra av de ekstreme smugmug lenkene som kommer.Det ser vell riktig ut nå? ) Endret 8. mai 2011 av k-h-s 1 Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Brukeren du kaller tmeland er meg, og GENTorly lånte deg ingenting. Jeg er Nikonboy. Uansett; flotte bilder! Lenke til kommentar
willym Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Hei Jeg er ny her inne og var så heldig å treffe noen hyggelige folk fra Akam, her er mine bilder hilsen willym Lenke til kommentar
willym Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Her kommer mine bidrag fra Rådhusplassen hilsen willym 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå