Fredrik7le86 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Hejsan, jeg hadde først tenkt kjøpe en standard 60hz 1080p monitor. men etter jeg har tenkt meg om vill jeg satse på en 120hz skjerm. denne skal jeg ikke bruke till 3d. kun 2d spilling. jeg hadde tenkt opgradere og kjøpe en gtx 580 som kan klare mer en 60fps i mange spill opg dette vill jeg se resultatet av samt att jeg har hørt att windows opplevelsen blir mye bedre med 120hz. kan noen rekommendere den beste 120hz skjermen jeg kan kjøpe idag og motivere vorfor denne er best? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 WINDOWS opplevelsen blir bedre med 120hz? Den var ny for meg. Jeg kan se hvordan mer enn 60hz er fint å ha for high-level play i FPS'er (i 2D altså, da det så og si er påkrevd for 3D), men hvordan ville windows opplevelsen bli bedre? Mer enn 60FPS i UI animasjonene er vel ikke akkurat noe ¨rope hurra for - eller er det noe her jeg ikke tenker på? -Stigma 1 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg kjøpte denne og er veldig fornøyd: http://www.flatpanelshd.com/review.php?subaction=showfull&id=1280136712 Det er neppe den beste 120Hz skjermen, men testene jeg leste sa at det var et godt kjøp, og dessuten senket Dustinhome prisen på den samme dagen jeg fant den Ser de kjører fortsatt kampanje på den på 2139,-. (Ser Pixmania har den til 2105,- men jeg handler ikke på Pixmania, etter alle skrekkhistoriene folk har derfra). Skjermen har så godt som 0 input-lag og det flyter utrolig deilig med 120Hz i 2D-spill I 3D er den også bra synes jeg, men da er du tvunget til v-sync og max fps på 60. Dette gjelder visst uansett når du skal spille i 3D så vidt jeg har forstått, så det er ikke LG'en sin feil Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) WINDOWS opplevelsen blir bedre med 120hz? Den var ny for meg. Jeg kan se hvordan mer enn 60hz er fint å ha for high-level play i FPS'er (i 2D altså, da det så og si er påkrevd for 3D), men hvordan ville windows opplevelsen bli bedre? Mer enn 60FPS i UI animasjonene er vel ikke akkurat noe ¨rope hurra for - eller er det noe her jeg ikke tenker på? -Stigma bare små detaljer som att mus pekeren blir skarpere og du får ingen "ghosting" minimere og forstørre vinduer og så og si alt du drar og sleper. så ett exempel på Linus Tech Tips (ncix) der han tokk opp det som exempel. ssd + 120hz = sant Endret 2. mai 2011 av Fredrik7le86 Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg kjøpte denne og er veldig fornøyd: http://www.flatpanelshd.com/review.php?subaction=showfull&id=1280136712 Det er neppe den beste 120Hz skjermen, men testene jeg leste sa at det var et godt kjøp, og dessuten senket Dustinhome prisen på den samme dagen jeg fant den Ser de kjører fortsatt kampanje på den på 2139,-. (Ser Pixmania har den til 2105,- men jeg handler ikke på Pixmania, etter alle skrekkhistoriene folk har derfra). Skjermen har så godt som 0 input-lag og det flyter utrolig deilig med 120Hz i 2D-spill I 3D er den også bra synes jeg, men da er du tvunget til v-sync og max fps på 60. Dette gjelder visst uansett når du skal spille i 3D så vidt jeg har forstått, så det er ikke LG'en sin feil har hørt bra ting om denne LG skjermen. vordan er bildet ut av boxen? for 2000kr er den ett kupp! Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg kjøpte denne og er veldig fornøyd: http://www.flatpanelshd.com/review.php?subaction=showfull&id=1280136712 Det er neppe den beste 120Hz skjermen, men testene jeg leste sa at det var et godt kjøp, og dessuten senket Dustinhome prisen på den samme dagen jeg fant den Ser de kjører fortsatt kampanje på den på 2139,-. (Ser Pixmania har den til 2105,- men jeg handler ikke på Pixmania, etter alle skrekkhistoriene folk har derfra). Skjermen har så godt som 0 input-lag og det flyter utrolig deilig med 120Hz i 2D-spill I 3D er den også bra synes jeg, men da er du tvunget til v-sync og max fps på 60. Dette gjelder visst uansett når du skal spille i 3D så vidt jeg har forstått, så det er ikke LG'en sin feil har hørt bra ting om denne LG skjermen. vordan er bildet ut av boxen? for 2000kr er den ett kupp! Helt ok, men hvis du setter den opp slik som han på linken jeg gav deg, så ser d mer enn godkjent ut synes jeg Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg kjøpte denne og er veldig fornøyd: http://www.flatpanelshd.com/review.php?subaction=showfull&id=1280136712 Det er neppe den beste 120Hz skjermen, men testene jeg leste sa at det var et godt kjøp, og dessuten senket Dustinhome prisen på den samme dagen jeg fant den Ser de kjører fortsatt kampanje på den på 2139,-. (Ser Pixmania har den til 2105,- men jeg handler ikke på Pixmania, etter alle skrekkhistoriene folk har derfra). Skjermen har så godt som 0 input-lag og det flyter utrolig deilig med 120Hz i 2D-spill I 3D er den også bra synes jeg, men da er du tvunget til v-sync og max fps på 60. Dette gjelder visst uansett når du skal spille i 3D så vidt jeg har forstått, så det er ikke LG'en sin feil har hørt bra ting om denne LG skjermen. vordan er bildet ut av boxen? for 2000kr er den ett kupp! Helt ok, men hvis du setter den opp slik som han på linken jeg gav deg, så ser d mer enn godkjent ut synes jeg det ble en LG W2363D. 1690,- På CDON.no, med det priset kan det jo ikke bli feil ser att dustin har satt ned den till 1599,- nå også. Kjempe kjerm for denne prisen! Black Ops og BFBC2 ser helt rått ut i 120hz!!! takk for ett bra tips! Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Så hyggelig at du også ble fornøyd Jeg har ihvertfall ikke angret et sekund! Å nå er jo prisen utrolig lav også da. Ikke lenge siden den kostet nærmere 2800,- Lenke til kommentar
dees Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Lurer på om LG W2363D finnes på lager noen plasser i Norge til denne prisen? Ser de er midlertidig utsolgt de fleste steder, eller ikke i sortimentet. Lenke til kommentar
sindre94 Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 http://cdon.no/elektronikk/lg_monitor_23%22_wide_lcd_fhd_3d_16:9_vga_dvi_hdmix2_black_70000:1_3ms_tilt_120hz-11790653 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå