Gå til innhold

Time lapse timer for Olympus E-500

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

[...]jeg tror det er den de snakker om her. Og i såfall bør du være stø med loddebolten for å få den til å virke.

edit: Muligens denne er bedre?

Alle disse linkene er jo til samme "dingsen". Det er vel egentlig ikke noe forskjell på de?

Uansett...; jeg bestillte en sånn for 21$ (free shipping) på e-bay den 14. april. Jeg forventer at den dukker opp i postkassen rimelig snart, så kan gi tilbakemelding på om den funker eller ikke da.

Jeg har både E-500 og E-3 (og E-PL2) og kommer til å teste med de.

Lenke til kommentar

Etter litt søking rundt, ser det ut som at Olympus har vært særdeles kreative når det kommer til å tilby remote shutter på sine kameraer; E-500 har visst ikke samme plugg som E-510 ... som igjen ikke er lik E-3 ........... etc.

Så om dette i det hele tatt fungerer på E-500, vet jeg ikke.

Jeg får den ihvertfall i posten snart, så får vi se. Mulig den kjapt havner ut på et bruktmarked..., eller så blir det noe lodding og styr.

Lenke til kommentar

Takker for svar, da får jeg vente å se om din funker :)

Det med laptop har jeg tenkt på, men da vil jeg i så fall ha bare et par timer med opptak før den trenger å lades, og det passer vel dårlig til slike oppgaver

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Min så ikke ut til å fungere med E-500. Etter å ha lest litt tråder her og der, kommer det frem at E-500 ikke har mulighet for dette utenom å gå via IR.

..., men den jeg har skal visst fungere på E-510, 520, 400 +++ ..., synd jeg ikke har et av de. Kommer nok til å selge den videre tenker jeg. ... eventuellt lodde på en annen usb-tilkobling og få den til å fungere på E-3...

Lenke til kommentar

Min så ikke ut til å fungere med E-500. Etter å ha lest litt tråder her og der, kommer det frem at E-500 ikke har mulighet for dette utenom å gå via IR.

..., men den jeg har skal visst fungere på E-510, 520, 400 +++ ..., synd jeg ikke har et av de. Kommer nok til å selge den videre tenker jeg. ... eventuellt lodde på en annen usb-tilkobling og få den til å fungere på E-3...

Jeg kan kjøpe den? :) Den skulle funke E-450 right? Evt. hva skal du har for den?

Lenke til kommentar

Aha, skjønner

Takk for tilbakemelding :)

Endret av Ayb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...