Gå til innhold

Kamptråd PL: Manchester United - Everton


Anbefalte innlegg

Manchester United - Everton

 

Manchester-United-crest-150x150.jpg VS everton-160x160.gif

 

Kampen spilles lørdag 23. April klokken 13:45 på Old Trafford.

Forrige oppgjør endte 3-3 på Goodison Park der United rotet bort seieren med to mål på overtid fra Everton.

 

United.no om forrige kamp: http://united.no/united/sesongen/terminlisten_2010_11/b_everton_pl

 

Ronaldo i duell med Ex-United keeper, Tim Howard

W020090201344152622029.jpg

 

Tim-Howard2.jpgvan_der_sar_280x390_678541a%5B1%5D.jpg

 

article-1172038-007A2845000004B0-736_468x286.jpg

Endret av Medlem-205774
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser folk Everton logoen? dontgetit.gif

 

Ser bare en rød sirkel med en strek på tvers. Har hatt mye problemer med å se bilder på dette forumet i det siste (Bruker Chrome).

 

Dette er en must-win kamp som blir nevnt. Jeg frykter at vi ikke klarer å score, på samme vis som vi ikke klarte å score mot N'Castle. Jeg håper inderlig at vi viser at vi har lyst til å vinne ligaen i år, og scorer et par mål tidlig i kampen.

Lenke til kommentar

Gleder meg til kamp. Håper gutta har pondus nok til å reise seg etter to svake prestasjoner og ditto skuffende resultater.

 

Mine 11:

 

VDS

Rafael Rio Vidic *HvemsomhelstbareikkeEvra

 

Valencia Carrick Gibson* Nani

 

Rooney Berbatov**

 

*: Han fortjener det så sinnsykt mye mer enn late, feite og dårlige Anderson

**: Ønsketenkning, det blir nok Hernandez. Synes det er synd hvis Berbatov forlater oss. Vi trenger tre kvalitetsspisser i stallen.

Lenke til kommentar

Håper vi stiller med disse elleve:

 

Edwin van der Sar

 

O'Shea - Ferdinand - Vidic - Evra

 

Valencia - Carrick - Gibson - Nani

 

Rooney - Berbatov

 

Jeg ser gjerne Rafael eller Fabio på backen istedenfor O'Shea, men har ingen problemer med at sistnevnte starter. Jeg håper vi starter med både Valencia og Nani, men tror kanskje Park for sjansen istedenfor Nani. Sør-Koreaneren starter nesten garantert mot Schalke på tirsdag, men siden han ikke spilte sist kamp tror jeg han får sjansen fra start i denne.

 

Scholes er ute med suspensjon, Fletcher er ute med skade og det gir oss ikke mange valg sentralt. Carrick, Gibson, Anderson og Giggsy. Jeg ser gjerne Ando fra start, men tror Gibson eller Giggs får sjansen istedenfor.

 

Rooney og Berbatov er bankers på topp, så lenge sistnevnte er kvitt alt av sykdom osv. Jeg liker både Hernandez og Berbatov, men sistnevnte fortjener virkelig sjansen på lørdag.

 

Ferguson har jo det med å overraske på laguttakene, så forundrer meg ikke om for eksempel Evans starter i midtforsvaret.

 

Stinker uavgjort av denne matchen. :dontgetit:

 

Edit: Flott for oss at Arteta, Fellaini og ikke minst Saha er ute med skade.

Endret av Magiii
Lenke til kommentar

Tim Cahill er vel også tvilsom. “He could be back on Saturday but it could be he isn’t back for a while either. It’s an injury that can clear up quickly. It isn’t one you can put a length of time on."

 

Tipper Fletcher nærmer seg fitness etter mageviruset nå og håpet mitt er at han er i kampform til hjemmemøtet med Schalke og "ligafinalen" mot Chelsea. Vi trenger alle mann på dekk nå, spesielt på midtbanen.

 

Must win kamp etter tirsdagens uavgjort. Vinner vi her så har vi to matchballer mot hhv Arsenal og Chelsea til å avgjøre ligaen. 10p og vi er seriemestere, 3p er alt som gjelder nå!

Lenke til kommentar

Kan se ut som Berbatov sliter med lysken/sykdom/whatever, ellers er det lyse tider på skadefronten. Både håper og tror at Darren har hatt godt av avbrekket fra fotballen og kommer tilbake i form slik Carrick er. For noen mnd siden var ingen av de sentrale på midten i nærheten av form, mens det nå virkelig begynner å klarne opp i den avdelinga også.

 

Sir Alex Ferguson is on the verge of welcoming back one of his "big game" players as he prepares to face an Everton side missing key men of their own.Midfield powerhouse Darren Fletcher has missed the recent action due to a virus but he could return in 10 days' time as a gripping season enters its final, crucial phase.

 

"Darren Fletcher’s back training now. He’s had a good week. He may be available in 10 days' time," said Sir Alex.

 

"He’ll be a very, very important player to come back. Darren’s excelled in big games and important games over the years because he’s got the knowledge and the discipline to carry out whatever job you want him to do. That’s the value he brings to the team. When he does come back, he’ll go straight into the team."

 

Although this weekend's clash will come too soon for Fletcher, Sir Alex will be able to recall Rafael if required following the right-back's return to fitness. The manager's only injury concern is Dimitar Berbatov's slight groin strain. "We'll see what he's like today in view of tomorrow," said the boss in reference to the Bulgarian striker.

 

Meanwhile Everton will arrive at Old Trafford on a good run of form, despite being without some stellar names. "Everton have done exceptionally well, considering that David Moyes has had a mountain of injuries in the last few weeks," said Sir Alex.

 

"He’s been without Fellaini, Arteta, Cahill and Saha but they’ve still been turning out results.

 

"Games against Everton are never going to be easy because it’s a local derby in a way. But our home record has been fantastic this season, performance levels have been fantastic, and hopefully that will continue tomorrow."

 

Another home victory would, of course, nudge United closer to the title. Sir Alex said:

 

"If we win tomorrow we’ll have a minimum lead of six points with only four games left. That’s the way I’m looking at it. You run out of games eventually. I’m not looking beyond tomorrow."

 

As for the presence of reigning champions Chelsea now in second place, he added:

 

"You have to recognise who’s behind you and you can’t become complacent. I think it’s good to know that someone’s behind you. In that sense, we’ll use our experience of past years in situations like this and hopefully get what we want out of it."

 

 

 

Lenke til kommentar

Driter i Schalke, her er det PL og nr 19 som gjelder. Tar gjerne et stor-tap i Gelsenkrichen dersom det betyr tre poeng mot Everton. Håper United stiler med et b-preget lag i Tyskland, og gir alt mot Arsenal neste helg igjen. CL er bare en bonus, og det blir Real Madrid eller Barcelona i finalen uansett, og de er United ikke gode nok til å slå.

 

Undervurderer SAF Everton akkurat som i FA-cupen er det bare å drite i gullet.

Lenke til kommentar

Obvious troll is obvious.

 

Spent på laget. Kanskje spesielt spissene. Om Rooney spares til CL eller om han starter siden han har hatt "fri" den siste tiden. Om Berbatov starter eller om han er skadet eller vraket.

 

Tipper Giggs blir spart til CL.

 

 

 

Tror dette laget starter.

Sar

Rafael - *Ferdinand/Smalling - Vidic - Evra

Valencia - Carrick - Anderson - Park

Rooney - *Berbatov/Chica

 

*Berba og Ferdinand starter om de er klare.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...